Fikk reservert etter en time og 24 minutter konstant trykking! Res. nummer 335, men i følge info på Min side blir ikke selve kønummeret klart før om et par dager. Kanskje det ble noen dubletter her også som for e-Niro.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: daktari på mandag 04. mars 2019, klokken 13:13
Argh... BOS/roter det til. hvorfor i all verden må vi velge forhandler nå, det har vi da 2 år på å gjøre utover sommeren? De må jo bare få inn kredittkortet vårt i tur og orden - "keep it simple stupid"
[/quot ]
Sitat fra: Løve på søndag 27. januar 2019, klokken 12:47Sitat fra: emurof på søndag 27. januar 2019, klokken 11:57Sitat fra: Løve på lørdag 26. januar 2019, klokken 20:42Sitat fra: daggad på tirsdag 22. januar 2019, klokken 20:54
Gaaaalskap med tanke på Tesla M3 som kommer til samme pris om 4-6 mnd..
Nei. Bedre byggekvalitet på Kona, bedre forhandlernett, bedre service og 100k under. TM3 er en oppskrytt doning som ikke har annet enn rekkevidde å vise til.
Har Kona app til f.eks. forvarming av bilen? OTA? Hvor stor er hovedskjermen? Må man fortsatt trykke på haugevis av knapper?
Knapper er gull. Knapper gjør at en kan betjene hele bilen i blinde. En trenger ikke ta blikket vekk fra veien for å justere på noe som helst. OTA kommer nok når Hyundai har funnet en forsvarlig måte å gjøre dette på. Endringer i bilens oppførsel sånn ut av det blå er ikke det klokeste en kan finne på fra sikkerhetsperspektiv. Så kan vi nok regne med kommer rett i hælene på OTA.
Det er sånn verden fungerer der en jobber kontrollert og ansvarlig.
Sitat fra: fdar på onsdag 23. januar 2019, klokken 15:39
Helt klart lurt å tenke på for alle som skal tegne kontrakt.
Jeg har mail fra forhandler med bekreftet oppdatert levering i Q1 2020, så kommer til å følge opp og evt heve om de ikke klarer innen det.
Sitat fra: elmer71 på søndag 30. desember 2018, klokken 18:54Skulle det være verre for eiere av Jaguar enn for dem som har en Leaf eller Kona eller whatnot?
Det er jo kjedelig at en elbil fra Jaguar med en pris f.eks på rundt 800.00 må forholde seg til kø på ladestasjoner og hurtigladere som ikke virker.
Sitat fra: kristtorp på tirsdag 11. desember 2018, klokken 11:05Sitat fra: Aqua på tirsdag 11. desember 2018, klokken 10:39
Kjemperask service på tlf. fra KIA, kønummer var koblet til kundens telefonnummer og de hadde riktig kønummer før jeg rakk å fortelle reservasjonsnummeret mitt! Endret seg fra 2567 til 1710. Blir trolig bil i Q4 2020 da, om ikke antall leveranser synker ytterligere.
Du skal vel da få bil i 2019, ikke 2020. KIA skal levere rundt 2000 biler neste år!
Sitat fra: Biff på søndag 09. desember 2018, klokken 14:09
Kanskje viktig å understreke her at ikke alle vil ha tesla. Uansett hvor bra den er. Beklager folkens. Sånn er det.
Sitat fra: gr på torsdag 06. desember 2018, klokken 12:41
Egentlig må du ha autopilot-pakken for å sammenligne med FE, siden den har filholder osv., men tviler på den kjører like godt på svingete veier som AP gjør. Den fikser også en del veier uten veimerking nå.
Uansett...
e-Niro til 400000,-
Model 3 LR AWD til 520000,- (med vinterhjul og AP)
Det er 120k i forskjell for å komme opp på en bil med betydelig mer X-faktor, firehjulstrekk, 0-100 på noe som tar det aller mest av biler på veiene i dag, mer avansert selvkjøring, lenger rekkevidde, tilgang på superchargernettverket, spotify rett i bilen, oppdateringsoverraskelse omtrent en gang i måneden, en produsent som faktisk hører på kundene sine og gjør endringer on the fly for å tilfredsstille kundene, den beste app-styringen på markedet. Lett match...