Har kjørt 126000 km i min 2018 Leaf N-Connecta 40kWh og den har fungert upåklagelig. Aldri hatt noe feil så den kan anbefales.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: TJV på tirsdag 27. februar 2024, klokken 21:28Beklager tråden sporet av, men er det sånn at jo mer man vil ha som utstyr jo lengre ventetid er det på nye biler (enda)?Det var det forhandleren min sa. Jeg venter på en ID.5 GTX med nesten alt av ekstrautstyr. Den ble bestilt i slutten av september og står først nå i Bremerhaven og venter på transport videre.
Sitat fra: hemi på tirsdag 09. februar 2021, klokken 08:53
Leaf FWD er ganske håpløs vinterbil, men nye ID4'en din har vel 4x4 ? sleng på pigg i tilegg så slipper du kjetting styret
Sitat fra: Joltus på torsdag 16. april 2020, klokken 09:06
Dette skjedde meg og. Prøv en ting.
Ut i bilen og oppdater navigasjon eller ladestasjoner. Da laster den ned en del data.
Sitat fra: jlan på søndag 15. mars 2020, klokken 14:29Sitat fra: Håvar på søndag 15. mars 2020, klokken 14:10Ja, spesielt det punktet om at man kan trekke en tyngre henger med en lettere bil har jeg aldri forstått. Min sønn kunne ikke trekke vår 1000 kg henger med Model X, men med Model 3 er det greit...
Jeg tror vi er enige om at regelverket rundt tilhenger er unødvendig komplisert
Sitat fra: turfsurf på lørdag 16. mars 2019, klokken 08:33Dette synes jeg blir feil. For mitt bruk er Leaf 40 perfekt. Jeg er veldig fornøyd med bilen. Har nå kjørt 20000 km og det har aldri vært noe tull. Bilen har fungert upåklagelig, så hvor "god" bilen er kommer jo an på bruken. Pris, kvalitet og leveringstid var avgjørende for mitt valg av Leaf.
Leaf er rett og slett ingen spesielt god elbil.
Sitat fra: TM på lørdag 15. desember 2018, klokken 06:47
Det er mye bra med Leaf, men den svikter dessverre på 3 vesentlig områder: