Hva gikk Konaen for. Hvormye ble fortjenesten?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: GreenEyez på søndag 12. august 2018, klokken 01:54
Incharge sitt ladekort kan bestilles til Norge. Går fint det.
Sitat fra: Lars C. Krogenæs på torsdag 30. mars 2017, klokken 09:13
Renault Zoe kan ikke lades på strømnettet vi har i Norge. Bor du et sted med fellesgarasje blir ting mer komplisert og rådet er da å droppe ZOE.
Lars
[...]
PS! Dette innlegget er ikke skrevet for å fraråde folk å kjøpe ZOE, men for å få folk til å sette seg inn i problemstillingen. Det er mange på elbilforumet som har erfart at Renault sine forhandlere ikke forteller så mye om at bilen trenger egen transformator i garasjen fordi den ikke kan lades på IT nettet som vi har i Norge.
Sitat fra: Up_&_Away på søndag 21. oktober 2018, klokken 17:44
Det er en video på youtube hvor de tester e-up, leaf og bmw på bane. Her er det full gass og bilene går ca 20% av oppgitt rekkevidde (norsk snutt).
Sitat fra: AppleKnocker på mandag 22. oktober 2018, klokken 14:49Sitat fra: GreenEyez på søndag 21. oktober 2018, klokken 02:19Kan du utdype den erfaringen der litt?
Min erfaring er at rekkevidden er like lang om du kjører i 141 eller 97 km/t, muligens 10 km forskjell.
Du sier at du får like mange kilometer ut av ett fullladet batteri uavhengig av hvilken hastighet du holder...
Sitat fra: Zoe240 på mandag 10. september 2018, klokken 14:22
Ved hjelp av et dansk adapter med jording (fra Biltema etc) ladet jeg også via hotellrommets veggkontakt. En annen sak jeg la merke til nå, er at det er svært langt mellom hver utekontakt i Danmark. Norske hoteller, bedrifter, garasjeanlegg etc har flust med dem, men i Danmark fant jeg aldri slike.