Dersom det (rent hypotetisk) hadde vært en S85 (med handicap-software installert) som selvantente - hadde ikke det tvunget Tesla til å rydde opp i denne saken på en litt bedre måte (for S85-eiere) enn det som har vært tilfelle så langt?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: kirky på tirsdag 03. desember 2019, klokken 23:21
Spørs om ikke verditapet / nedgraderingen blir større enn de 5000kr du har spart i drivstoff?
Klart noen kan ikke lade hjemme, mens andre SuCer fordi det er gratis..
Sitat fra: Erik N på tirsdag 03. desember 2019, klokken 15:08
Tesla var vennlig nok til å gi meg data for de siste 12 månedene, og da jeg kun hatt bilen et år så fikk jeg all data.
4957 kWh har jeg superladet (aldrig chademo så SC er 100% av min DC), så hvis grensen var 5000 så får jeg nok merke det snart nok. Håper det er nærmere 7000 da :-)
Sitat fra: Magnus Hansen på mandag 25. november 2019, klokken 11:06
Kun CCS vil i alle fall frigjøre disse til folk som faktisk har behov for lading
Sitat fra: gr på mandag 14. oktober 2019, klokken 10:25Sitat fra: ventle på mandag 14. oktober 2019, klokken 09:58https://patents.google.com/patent/US20080137908A1/en
Er det noen som vet mer spesifikt hva Mobileye sitt patent egentlig dekker? Er det alle former for "gjenkjenne fartsgrenseskilt i sanntid ved hjelp av foroverpekende kamera", eller bare noe spesifikt i måten det er implementert på?
Sitat fra: PeterLS på onsdag 25. september 2019, klokken 16:09
Så det er kun 70 kWh på en P90D? Har ikke mange kald starter egentlig. Pendler ca. 3-4 mil per gang jeg bruker den. Bare syns det er rart at jeg får 50-80 km kortere rekkevidde på denne enn på forrige S85..
Sitat fra: emmern på mandag 26. august 2019, klokken 00:40
Prøv å sitte i en sving den tar autopilot limited i med aksellerometer og se at den klikker langt før det viser 3 ms²