42.6 brutto, med samme buffer som nå på 6 kWh blir det cirka 37 netto, så godt som likt med Leaf 40 det.
Vil i3 bruke noe mindre enn Leafen eller blir det ganske likt? 300 km på sommer bør hvertfall være ganske grei skuring, om man unngår høy fart, brå akselerasjon og høye toppfarter. Vi snakker kanskje 4 timer kjøring da, begynner å holde for de fleste skulle jeg mene, men man vil nok stoppe og lade litt før for å ha en buffer også da.
Er det noen som har formening om 120 ah versjonen vil kunne støtte noe mer enn 50 kW på CCS?
Hva sier Samsung SDI datablad om 120 cellene, hvor mye strøm tillater de å lade med?
Vil i3 bruke noe mindre enn Leafen eller blir det ganske likt? 300 km på sommer bør hvertfall være ganske grei skuring, om man unngår høy fart, brå akselerasjon og høye toppfarter. Vi snakker kanskje 4 timer kjøring da, begynner å holde for de fleste skulle jeg mene, men man vil nok stoppe og lade litt før for å ha en buffer også da.
Er det noen som har formening om 120 ah versjonen vil kunne støtte noe mer enn 50 kW på CCS?
Hva sier Samsung SDI datablad om 120 cellene, hvor mye strøm tillater de å lade med?