Etronen tror jeg blir litt som model s min var i 2013/14. Da var super ladenettverket ikke så bra utbygget og en kunne ikke kjøre langt med mindre en belaget seg på crazy planlegging.
Jeg tror det å kjøre etron sørover (fra Oslo) så fort ionity laderene er oppe å nikker blir veldig bra. Den kan sågar bli den raskeste elbilen!!!
Jeg tror også det er slik tyskerene har utviklet bilen. Imidlertid er situasjonen her hjemme ganske ekstrem med tusenvis av Konaer, e-niros, ionics,leafs ampera-e, i-pace og whatnot. Alle disse har sine sære lade egenskaper som kan skape kø. For utenom antall da!
De som tror at folk er så prissensitive at de som kan lade feks ca 60-80 kw vil lade på slow hurtigladere slik at ionity blir forbeholdt 150 kw bilene. Hmmmm. Tror det er en litt skummel antagelse.
Men når alle ladere har blitt 3 til 4 dobblet og alle har 150 kw ( kanskje om ett til to år) ja da tror jeg e-tron kommer til å funke slik den er tenkt.
Jeg heller mot model 3 nå, og senere kjøpe etron når en ser her hva slags erfaringer folk har / ser an utbygging av 150 kw ladere.