Autopilot er jo nesten obligatorisk. Får ikke cruisekontroll uten den, da spretter prisen opp til minimum 505.820 kr og i en helt annen klasse. Men klart bruktprisen på KONA vil falle fort nå.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: gr på tirsdag 27. november 2018, klokken 13:30Mener å ha lest at det ikke er mulig å ha noe på bakluka pga at den er av plast, men husker ikke helt hvor jeg har sett det...
Har du sett tillatt baklukevekt i noe vognkort?
Tryggere med sykler på et solid tilhengerfeste...
Sitat fra: Håkon77 på tirsdag 20. november 2018, klokken 10:19Det er vel sykkelstativet til hengerfeste, så da må du få montert det først.
Har det kommet noe info om dette i Norge?
Sitat fra: Gordon Retriever på fredag 27. juli 2018, klokken 17:05Noen har funnet en løsning på mangel på frunk, men mulig det ikke er godkjent av HyundaiSitat fra: Cral på fredag 27. juli 2018, klokken 09:15
Litt sært at de ble overrasket over at det ikke var noen frunk, all den tid alle bildene så langt har vist at det er et vanlig motorrom, likt de fleste andre modellene som ikke er bygget som kun elbil.
Men du skal ha ros for arbeidet med å finne alle testene
Takk.
Enig i at det ikke burde være noen stor overraskelse, men det er et kurant poeng at man har gitt fra seg muligheten til å utnytte ledig plass til oppbevaring. I Kona ville en frunk vært et glimrende sted å oppbevare ladekabler.
Dette er nok langt på vei et kostnadsspørsmål. Samtidig følges overleveringer av nybil ofte av en instruksjon i hvordan lukke panseret riktig - enten for å unngå skade på frontlykter pga. rystelser, eller for ikke å få bulker/knekk i panseret. Det kan derfor tenkes at panseret i mange biler ikke er konstruert for å åpnes og lukkes daglig.