Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Frode Johansen

#1
Model 3 / Sv: Skvettlapper
onsdag 19. mai 2021, klokken 09:56
For å si det rett ut, hadde Tesla designet en takrenne på samme lest, hadde den ledet vannet inn bak kledningen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Bestilling og levering / Rot med bestilling
onsdag 10. mars 2021, klokken 19:10
Flere som opplever rot med sine bestillinger?

Først hadde Tesla «avbestilt» finansieringen.

Når jeg fikk ordnet det. Har de sendt meg en faktura med doble varelinjer. Dvs tilsynelatende for 2 biler. Men bare 1 chassisnummer.

Totalsum på faktura til betaling på småpene 1,2mill

Bare timer siden jeg snakket med tesla og de sa at alt var i orden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Samme her, avtalt levering 16.3.

Fikk ikke vin


Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Venter enda på avklaring med levering i Trondheim. Bestilte i desember. fikk vin av support, 882xxx performance. Ingenting i app enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
BMW i3 / Sv: i3 vs i3S
mandag 27. august 2018, klokken 21:01
Sitat fra: YM på torsdag 28. juni 2018, klokken 18:43
Disqusor: Spacere vil nok ikke gjøre mye for kjøregenskapene. i3 er høy, seter uten støtte, smale hjul og som sagt tidligere veldig begrensede elektronikk. Hvis du er ute etter noe som er virkelig morsomt å kjøre er nok kanskje i3/i3s ikke riktig valg. i3/i3s er grei transport i urbane strøk.

Monterte akkurat 15mm spacere forran og 20mm bak. Jeg ble overrasket over hvor mye tregere styringen ble. Bilen føles allefall mye mer retningsstabil.

Frode j
#6
BMW i3 / Lading med standard ladekladd
tirsdag 05. juni 2018, klokken 19:16
Jeg har noen spørsmål til lading med standardkladden på i3 LCI.

Jeg har sjekket at strømmen inn til kladden faktisk er 10A, men ladetid delt på antall KW som skal inn på batteriet tilsier ca 1500W

Hvor har de siste 800W tatt veien?

Batteri på 74% og ferdig om 4timer og 50 minutter

Frode j [ You are not allowed to view this attachment ]  [ You are not allowed to view this attachment ]
#7
BMW i3 / Sv: Frakttid før levering
mandag 05. mars 2018, klokken 11:53
Bestilte 22.01.18, forespeilet levering i slutten av april.




Sent from my iPhone using Tapatalk
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA