De teller kanskje med frunk'en når de regner ut bagasjeplassen?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: la7rpa på mandag 11. juni 2018, klokken 12:46
Niro har ett baggasjerom som er 75cm dypt på phev utgaven. Men nå blir vel EV utgaven litt lengre,men vet ikke om det gir noe på baggasjerommet
Sitat fra: Myrvang på torsdag 07. juni 2018, klokken 23:10Sitat fra: lirekassa på torsdag 07. juni 2018, klokken 23:07Fikk sms med link til denne i dag. Se 2. avsnitt.Sitat fra: Myrvang på torsdag 07. juni 2018, klokken 17:08Sitat fra: lirekassa på torsdag 07. juni 2018, klokken 16:08
Vekten vil jo bli en del mindre, men vil tro 204hk kontra 135hk fortsatt utgjør noe.
135hk er jo i utgangspunktet mer enn nok da, og det vil nok også reflekteres i prisen - tror du ikke? Jeg er fortsatt skeptisk til om de tar inn 39,2kwh-utgaven, i hvert fall i første omgang.
Står vel at begge vesjonene kommer til Norge.
Hvor da?
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Sitat fra: Zuexi på torsdag 07. juni 2018, klokken 23:25
Er det forskjeller på 150 vs 100 kW ladestasjoner, siden de skriver at bilen støtter 150 kW, men bare kan ta i mot 100 kW?
Sitat fra: Myrvang på torsdag 07. juni 2018, klokken 17:08Sitat fra: lirekassa på torsdag 07. juni 2018, klokken 16:08
Vekten vil jo bli en del mindre, men vil tro 204hk kontra 135hk fortsatt utgjør noe.
135hk er jo i utgangspunktet mer enn nok da, og det vil nok også reflekteres i prisen - tror du ikke? Jeg er fortsatt skeptisk til om de tar inn 39,2kwh-utgaven, i hvert fall i første omgang.
Står vel at begge vesjonene kommer til Norge.
Sitat fra: Ahm på torsdag 07. juni 2018, klokken 14:51
Er veldig spent på hvor mange de får levert i 2019, har kønummer rundt 2000 så håper på før sommeren...
Blir enten denne eller Model 3, alt etter hvilken som blir tilgjengelig først.
Sitat fra: Agmuns på onsdag 30. mai 2018, klokken 09:12Sitat fra: daktari på tirsdag 29. mai 2018, klokken 23:32Så da er det greit at det i beste fall er høy risiko for ulykke og verste fall livsfarlig? Jeg er ferdig med dette oppdateringsracet. Det er kjent at AP2 er (var?) helt apekatt sammenlignet med AP1. Tesla er et teknologiselskap som utrolig nok ikke henger med i de raske svingene teknologien tar ...
Det var en test fra februar. Du vet vi fikk en stor oppdatering slutten av mars? Sjekk noen andre videoer. Helt annerledes nå. Men du bør holde i rattet.
Regner med denne som kolliderte på AP i går også var oppdatert: https://www.cnbc.com/2018/05/29/tesla-in-autopilot-mode-hit-a-parked-california-police-car.html
Sitat fra: maraxion på tirsdag 15. mai 2018, klokken 03:40
Siste jeg hørte var at Hyundai vurderte å kun hente inn Kona med den store batteripakka til Norge. Og bare droppe den lille pakka. Og på den måten vært i et eget segment, og ta markedsandeler før Niro kommer.
Gir mening det når de lanserer i nærheten av leaf 2.
Samtidig tror jeg at når de senere tar batteripakka fra niroen inn i ioniqen(siden de har samme base), blir ioniqen en fantastisk bil!