Det kan vera reservasjonsnummeret blir generert når du startar konfiguratoren, så blir ufullførte bestillingar fjerna på eit seinare tidspunkt. Kanskje ikkje heilt rettferdig, men eg kan forstå det frå eit teknisk perspektiv.
+H+
+H+
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: gr på tirsdag 10. april 2018, klokken 12:50
Jeg fikk tilsendt ny brikke til Teslaen (fresht batteri..), og montert under panseret (limte den på blekket i øvre del der den ligger litt skjult bak avstivende struktur) så får den sjelden avlesning.
Sitat fra: Maximillian på søndag 08. april 2018, klokken 21:11
Jeg ser tråden er gammel, men tenkte jeg ville si at det fungerer ypperlig å legge autopassbrikken under dekselet som er plassert over rattet.
Sitat fra: Bever på fredag 16. mars 2018, klokken 20:39
Ref Delivery i går er den fortsatt i Belgia og har vært der siden 14-15/2. De er altså ingen rekkefølge etter bestillingstidspunkt eller noen form for styring med logistikken. Ganske frusterende !
Sitat fra: MS.RUUD på onsdag 14. mars 2018, klokken 11:23
Jeg har ikke satt meg inn i akkurat dette. Hva er forskjellen?
Sitat fra: lightningii på lørdag 10. mars 2018, klokken 10:35
Final invoice mottatt i dag. Står levering 31.03 noe som er helligdag
Sitat fra: Råde på fredag 09. mars 2018, klokken 17:20
Parodi vet jeg ikke. Det er Drammen havn som ikke klarer å ta unna og da finner de alternative løsninger. At leverandøren finner underleverandører som er useriøse er synd, men ikke første gang i historien at det skjer.
Sitat fra: Råde på torsdag 08. mars 2018, klokken 23:44
Det er visst mange veier til Tesla Norge. Båten fra bremerhaven er Baltic Breeze med ETA 10/3. Hvem som har gått fra Zeebrugge vet jeg ikke, Morning Catherine står i England og det er en masse biler på kaia i Hirtshals. Ikke rart det kan bli litt kluss av sånt