Sitat fra: M@rtin på mandag 13. november 2017, klokken 19:25
Da fikk jeg hentet min S75 idag i Brumunddal. God opplevelse!
- Nye seter
- Ikke noe galt med lakken, så vidt jeg kunne se (Asker Spa får ta en nøyere titt snart)
- Ingen misalignments, tilogmed listene er rette
- Dører, t/frunk og vinduer fungerer som de skal
- Riper på fremde deksel på midtkonsollen (ble notert)
- Dårlig skjøting av beskyttelsesplasten i et hjulkapsel (også notert)
Bilen var ladet opp til ca. 90%, nyeste software var også på plass (chill & easy entry).
Men: bilen var støvet ned inn- og utvendig. Bør ikke forekomme når en bil i den prisklassen utleveres.
Salgskidden var vennlig men ikke helt up-to-date: på spørsmål om man må gi bilen tillatelse til å opprette kontakt med en mobil, mente han at dette ikke var tilfellet og at jeg bare måtte vente. Slo på tillatelsen i innstillingene 5 minutter etterpå og hadde en fungerende app tvert.
AP fungerte etter knapt 30km med kjøring. Meget fin tur med allerede masse autopilot-bruk fra Brumunddal til Oslo
Martin
Har du premium pakken? Hvis ikke, fikk du med adaptive led?