Takk for svar, Motorwatt. Aksepterte du estimatet, slik man er bedt om, for deretter å få det korrigert når du leverte bilen?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: krister461 på fredag 19. oktober 2018, klokken 10:42Sitat fra: CaZpaH på torsdag 18. oktober 2018, klokken 20:26
Men da basert på skriftlig dokumentasjon fra Tesla på at renten skal følge styringsrenten.
Hvor finner du dette?
Sitat fra: eha på mandag 22. august 2016, klokken 18:39Sitat fra: jcnorway på mandag 22. august 2016, klokken 18:31
Trenger man egentlig å ha brikke i bilen i det hele tatt? Jeg sjekket med Fjellinjen og fikk vel indirekte til svar at så lenge man har en gyldig avtale så er det hipp som happ om man har brikken i bilen eller ikke. Om stasjonen ikke registrerer brikke ved passering blir det tatt bilde og passeringen blir deretter behandlet og sjekket opp mot aktive avtaler.
Har kjørt flere måneder nå uten brikke og alle passeringer blir registrert korrekt med korrekte rabatter osv. Har fungert fint både i Fjellinjens egne stasjoner, men også fint i Østfold, Vestfold, Sørlandet osv.
Ja, dette har vært diskutert i en del andre tråder. Du blir med på å drive administrative kostnader. Spesielt kan dette ha en negativ effekt for elbilister dersom spesielt elbiler skiller seg ut ved å la være å ha bombrikke. Elbiler får da rykte på seg å drive kostnadene mer enn andre kjøretøy, og det ønsker vi ikke.