Kan nok forvente at alle bilene i testen vil gå relativt kort ift WLTP, så ja testen vil slå an i "vi som ønsker elbilen der peppern gror" og kommentarfeltet under testen kommer nok til å fylles med flåsete kommentarer (som alle elbiltester egentlig) om både ix3 og Taycan osv.
De fleste klarer nok å se forbi akkurat denne "ekstreme" testen gitt at NAF og andre tester rekkevidde på de samme bilene i mer "normale" vintertemperaturer ila januar. Ekstremkuldetest og rekkeviddetesting med x antall biler samtidig gir ganske stor nasjonal, men også internasjonal dekning (som for både elbilforeningen og NAF er relativt uviktig).
De fleste klarer nok å se forbi akkurat denne "ekstreme" testen gitt at NAF og andre tester rekkevidde på de samme bilene i mer "normale" vintertemperaturer ila januar. Ekstremkuldetest og rekkeviddetesting med x antall biler samtidig gir ganske stor nasjonal, men også internasjonal dekning (som for både elbilforeningen og NAF er relativt uviktig).