Hei. Jeg har fått svar fra NAF Senterleder i Tromsø
Han forklarer at en 3-er ikke kan rettes til en 2-er feilm, noe med reglene (det er altså derfor hun hadde det SÅ travelt med å registrere inn den sprekken i felgen.)
Han forklarer også at de er pålagt å snoke opp to rammenumre (statlig paranoia) så de må bryte opp ting som ikke er ment å åpnes ofte (mange av de klipsene er ment å brukes en gang)
- det var alt
1: NAF sentralt giddet ikke å kommentere på klagen (har sent klage til begge)
2: Det er ingen kommentar om villedning fra personale.
3: ingen kommentar om å være fleksibel, hjelpsom, vente å registrere det til man ser om æ kan få tak i to hjul på timen.
4: ingen kommentar om direkte løgn og påfunn fra personalet om tidsfrister.
5: jeg ble lovet å få dekket klips
Som @kodax sier: det kunne jo være at jeg var totalt ufyselig. - Det er dessverre ikke tilfellet her, jeg er over gjenomsnittlig høflig og har god, gammeldags folkeskikk banket inn fra ung alder.
Det er derimot helt vilt å se den type kundebehandling - det er eneste forretningen/stedet jeg har virkelig følt meg sterkt mislikt noen gang.
Dere som er på Facebook må gjerne publisere, til skrekk og advarsel.
Dessuten trengs det en VIKTIG advarsel: at alle på EU test må sjekke bilene sine etter opprevne klips og annen mishandling ifm. leting etter rammenummer. Det er ikke gitt at jeg hadde åpnet passasjerdøren og sett dette den dagen.
Hvem har navnet på en passende journalist? / hvilken media synes dere kan publisere noe om det?
Her er det NAF som påfører skader, og håndhever syke regler der 3 ikke kan bli utbedret til 2 på hardeste mulige måte. NAF - de som burde være en interesseorganisasjon som nettopp jobbet MOT slik galskap og for bil-eiere. - (Sånn i teorien altså)
2:
Han forklarer at en 3-er ikke kan rettes til en 2-er feilm, noe med reglene (det er altså derfor hun hadde det SÅ travelt med å registrere inn den sprekken i felgen.)
Han forklarer også at de er pålagt å snoke opp to rammenumre (statlig paranoia) så de må bryte opp ting som ikke er ment å åpnes ofte (mange av de klipsene er ment å brukes en gang)
- det var alt
1: NAF sentralt giddet ikke å kommentere på klagen (har sent klage til begge)
2: Det er ingen kommentar om villedning fra personale.
3: ingen kommentar om å være fleksibel, hjelpsom, vente å registrere det til man ser om æ kan få tak i to hjul på timen.
4: ingen kommentar om direkte løgn og påfunn fra personalet om tidsfrister.
5: jeg ble lovet å få dekket klips
Som @kodax sier: det kunne jo være at jeg var totalt ufyselig. - Det er dessverre ikke tilfellet her, jeg er over gjenomsnittlig høflig og har god, gammeldags folkeskikk banket inn fra ung alder.
Det er derimot helt vilt å se den type kundebehandling - det er eneste forretningen/stedet jeg har virkelig følt meg sterkt mislikt noen gang.
Dere som er på Facebook må gjerne publisere, til skrekk og advarsel.
Dessuten trengs det en VIKTIG advarsel: at alle på EU test må sjekke bilene sine etter opprevne klips og annen mishandling ifm. leting etter rammenummer. Det er ikke gitt at jeg hadde åpnet passasjerdøren og sett dette den dagen.
Hvem har navnet på en passende journalist? / hvilken media synes dere kan publisere noe om det?
Her er det NAF som påfører skader, og håndhever syke regler der 3 ikke kan bli utbedret til 2 på hardeste mulige måte. NAF - de som burde være en interesseorganisasjon som nettopp jobbet MOT slik galskap og for bil-eiere. - (Sånn i teorien altså)
2: