Personlig synes jeg ladenettverket til Tesla er fint, men ganske oppskrytt. Det var alltid fullt i Lier da jeg skulle teste det den helgen jeg hadde bilen.
Takke meg til rekkevidde så man kan lade hjemme og på hytta.
Det er ikke farlig å betale en hundrelapp for å lade opp på grønn kontakt heller når man er på tur. Tar ikke akkurat knekken på økonomien, det.
Sett en Model S P100D drivlinje i en Mercedes S-klasse, som jo er en bil med langt bedre komfort og premiumfølelse med både seter, støydemping, utstyr, musikkanlegg og alt det der som er langt bedre, så er jeg all in.
Nærmeste blir jo Audi Etron og MB EQ og ikke minst Porsche Mission E.
Når det er sagt er jeg ikke slik at jeg ikke kan like en bensindrevet Panamera E-hybrid bare fordi man også liker elbiler. Akselerasjon er ikke så viktig så lenge det går 0-100 på under 5 sekunder. Verditapet på den er derimot minst like usikkert som Model S.
Takke meg til rekkevidde så man kan lade hjemme og på hytta.
Det er ikke farlig å betale en hundrelapp for å lade opp på grønn kontakt heller når man er på tur. Tar ikke akkurat knekken på økonomien, det.
Sett en Model S P100D drivlinje i en Mercedes S-klasse, som jo er en bil med langt bedre komfort og premiumfølelse med både seter, støydemping, utstyr, musikkanlegg og alt det der som er langt bedre, så er jeg all in.
Nærmeste blir jo Audi Etron og MB EQ og ikke minst Porsche Mission E.
Når det er sagt er jeg ikke slik at jeg ikke kan like en bensindrevet Panamera E-hybrid bare fordi man også liker elbiler. Akselerasjon er ikke så viktig så lenge det går 0-100 på under 5 sekunder. Verditapet på den er derimot minst like usikkert som Model S.