Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - Erik Ola Ulvestad

Sider: [1] 2 3 ... 27
1
Audi e-tron / Sv: Støy på strømnettet ved lading?
« på: I går kl. 21:28 »
Her er (forsøk) på video av støy i koketopp.
Setter ladeboks på pause og støy forsvinner.
https://photos.app.goo.gl/u2htykqLdqJ1vLCy7
Husk lyd!
~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

2
Audi e-tron / Sv: Støy på strømnettet ved lading?
« på: I går kl. 17:22 »
Lastbalanseringa vil vel ikkje tre inn før grense satt for huset/kursen blir nådd, så om du har litt å gå på så reduserar vel ikkje ladinga. Men det neste blir vel 'smart kjøkken' med "Audi Noise Cancelation Mode" som gir beskjed til smart huset / ladeboks automatisk, tenker eg ;-)

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


3
Audi e-tron / Sv: Støy på strømnettet ved lading?
« på: Onsdag 02. Desember 2020, klokken 19:09 »


...
Hva er problemet? Hvordan vet du at e-tron lager støy på elnettet?
...
@elektro  , det er tydelig(!) hørbar summing i platetoppen (induksjon) når eTron lader. Det er verre ved 24A enn ved 6A. Har 230V IT nett, så minst ein fase er uansett delt mellom ladeboks og koketopp.(Har ikkje sjekka om dei delar begge fasar.) LEAF gir ikkje hørbar "støy".
Eg kan jo alltids sette opp en nettanalysator og sjekke harmonisk støy (THD) ein vakker dag.


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


4
Lade hjemme / Sv: Ladestasjon og energimåling
« på: Onsdag 02. Desember 2020, klokken 17:57 »
Joda, med Iso15118 protokoll over pilotsignalet også for AC lading. Det strides dog om SOC blir kommunisert.  Nokon har vore litt for 'smarte' og lagt opp til å kommunisere ladebehov (energi), estimert tid, etc, men (kanskje?) ikkje det elementære, nemlig SOC("batteriladeprosent").
Men, med eit fåtall biltypar og ladestasjonar som kan bruke dette, er det lenge før det blir utbredt.
Samt at sikker identifisering heller ikkje er omforent. VIN, mac-adresser, etc er ikkje sikre identifikasjonsmiddel, det må krypert sertifikatbehandling til.

Så praktisk mimimum i dag blir vel å idenfisere seg på ladeboks (rfid, etc) , eller starte ladeboks via app med brukervalg der.
Det er vel få(ingen?) ladeboksar som har dette "in da box" uten å ha ein OCPP kontroller eller skyløsning i bakkant?
~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

5
Model 3 / Sv: 10 meter Type 2 kabel til DEFA boks
« på: Onsdag 02. Desember 2020, klokken 07:14 »
Det er nok ein lettare kabel å handtere, men det kjem jo litt an på om den vert liggande på bakken, kveila på veggen, tatt inn i bilen, osv når den ikkje er i bruk.
Kanskje @elektrolux  kan hjelpe? Trur det var derifrå det vart rapport om problem med TM3. Han fabrikerar kablar.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

6
Audi e-tron / Sv: Støy på strømnettet ved lading?
« på: Tirsdag 01. Desember 2020, klokken 23:30 »
Nokon som har gjort tiltak for dempe støy i elnettet frå eTron? Har heldigvis våre 2 ladestasjonar på web på mobilen så det har blitt fast prosedyre å pause eTron ladinga ved middagslading på induksjonstoppen.

Drossel?
Ferrit?
Skilletrafo?

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


7
ID.4. / Sv: Sette opp ladestasjon
« på: Tirsdag 01. Desember 2020, klokken 23:10 »
VW skulle jo kome med egne, aggresivt prisa ladeboksar, ref https://www.google.com/amp/s/techcrunch.com/2020/06/12/volkswagen-launches-home-ev-charging-system-sales-ahead-of-id-3-vehicle-deliveries/amp/
Pussig då at dei heller pushar DEFA...

Ellers er det vel meir ditt kjøremønster og behov som legg premissane, heller enn ID.4.
Så om du gir litt meir info om behov, så får du nok svar :-)

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


8
Brukererfaring Ladeutstyr / Sv: Hvor kjøpe kort spiralkabel
« på: Tirsdag 01. Desember 2020, klokken 22:11 »


...
Jeg ser Thansen har 7.2kW kabel, men jeg vet ikke hvordan kvaliteten er derfra. Jeg betaler gjerne en 500-lapp ekstra for en kabel av god kvalitet.
Eg kan berolige deg med at Thansen Inferno kablar er frå same fabrikk som resten omtala her :-)


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


9
AC fleksilading / Sv: Type-2 kabel som skjøteledning
« på: Tirsdag 01. Desember 2020, klokken 21:35 »
Er ikkje også pilotsignalpinnane kortare i støpsel på kabel slik at dei ikkje kan koplast saman? Kun i kontakthuset i ladeboks og i bil er geometrien slik at pinnane når fram.

 (Om ein skulle klare å juksekople saman to kablar så ser det ut til at aukande kode-motstand gir nedklassing av strømstyrke. Det er jo bra sikkerhetsmessig, at ikkje 2 stk 20A kablar gir 32A som resultat.)

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


10
Brukererfaring Ladeutstyr / Sv: Bør man velge portabel EVSE med eller uten B-vern
« på: Mandag 30. November 2020, klokken 21:35 »
Besen.no er norsk firma men med  forhandleravtale med Besen i Kina, om eg forstår det rett. Synd at du ikkje var fornøgd med utstyret, sjølv har eg to Besen wallboxes som eg strålande fornøgd med så langt. Vi har tatt inn en del på jobben også. Besen verkar som ein stor aktør, ikkje minst i OEM, som vi kan ha dialog direkte til fabrikken med. Som importør av elektromateriell i snart 100 år ser vi stadig feil på utstyr, uansett opphavsland.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


11
Lade hjemme / Sv: Ladestasjon og energimåling
« på: Mandag 30. November 2020, klokken 20:18 »
Zapcharger home/pro er veldig god på dette. Samme er Easee
Er ISO 15118 operativt på "heimelading" for både Zaptech og Easee?


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


12
Model 3 / Sv: 10 meter Type 2 kabel til DEFA boks
« på: Mandag 30. November 2020, klokken 01:35 »
10meter 22kW (3fas 32A) kabel er vel eit tungt beist? Vurder absolutt om 16A er tilstrekkelig, kanskje til og med 1-fas.
Pilotsignal i kabel blir påverka av lengda på kabelen, og TM3 er visstnok spesiellt følsom for dette. Prøv å få låne ein 10m kabel med Thansen, eller Besen.no som er identisk, før du kjøper.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


13
Brukererfaring Ladeutstyr / Sv: Bør man velge portabel EVSE med eller uten B-vern
« på: Mandag 30. November 2020, klokken 01:15 »
Fikk du "ladekladd' med vanlig schukostøpsel så er max 10A iht NEK 400.

TypeB eller DC-RCM i EVSE/ladekladd er jo å foretrekke dersom kurs er ukjent.
Vil du følge NEK400 så er typeB jordfeilvern påkrevd på kursen ved bruk av kontakt, nettopp fordi pluggbart utstyr er "ukjent" av natur.
TypeA vern "oppstrøms" for typeB har ingen funksjon dersom ein kraftig likeretter (feks ombordlader i elbil) sender overharmonisk støy og dc komponentar tilbake i nettet og "maskerar" typeA vernet med dette. Kraftigare likeretter gir større problem. Derfor regel om "ikke A foran B". Men A vernet tek ikkje skade, det er berre overflødig.

Ser at BesenNorge har tatt inn denne for 11kW: https://www.besen.no/product/besen-flexcharge-pro-reiselader-cee-til-type-2/


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

14
Lade hjemme / Sv: Forvirret i ladejungelen - hvilken ladeløsning velger jeg?
« på: ſøndag 29. November 2020, klokken 18:04 »
Først av alt, dei fleste overvuderar eige behov for ladekapasitet. Men, det er sjølvsagt individuellt, avhenging av kjøremønster, osv.
Q1: For Easee Home: Tibber Pulse (HAN) eller Easee Equalizer (HAN)
Er du så uheldig å ha Aidon AMS måler får du desverre ikkje fullgod laststyring med Pulse eller Equalizer via HAN port.
Andre merker krever nok installasjon av ekstra strømsensor i sikringskapet pluss mulig signalkabel til ladeboks eller trådløst.

Q2: EVBox Elvi ser ut til å vere forholdsvis plug&play?

Q3: Med Tibber app for Easee får du nok det du treng, uavhengig av Circle K.

Q4: Ja. Nettselskap kan ha innsigelse mot 32A kurs, må søke.


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


15
ID. 3. / Sv: Hurtiglading /Coldgate?!
« på: Lørdag 28. November 2020, klokken 21:50 »
Ok, my bad. Men, Borgeskogen...Ionity...??

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


Sider: [1] 2 3 ... 27