Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - Erik Ola Ulvestad

Sider: [1] 2 3 ... 35
1
Lade hjemme / Sv: Ny (gammel) garasje - to elbiler
« på: Tirsdag 07. Desember 2021, klokken 18:31 »
Om du må leige elektriker til installasjon så bør du vel få en god pris på dobbeltinstallasjon.
En ladeboks pr bil er mitt råd. Vi har enkeltgarasje, 2 elbilar , 1 boks inne og 1 ute. Fast kabel til fast plass synest eg er best. Bytte av utslitt/ødelagt kabel eller besøk av gamle Type1 bilar er dårlige argument etter mitt syn (men til Leafen din treng du jo 1 stk Type1. EDIT:My bad...min Type1 Leaf er seff 2017 og ikkje 2018) Vesentlig billegare å få med fastmontert kabel enn å kjøpe ekstra, og ut og inn av bil med kabel blir du lei av. Tesla og låseknapp er jo også eit poeng.
Plugg inn alltid og la automatikken ta seg av resten.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

2


... Hva med 20% tillegg for dagtidslading og 20% rabatt for nattlading?
Det høyrest umiddelbart ut som 40% diff, men matematisk er vel dagpris då 50% høgare enn nattpris?  Dersom det kun er billigare kWh på natta som er målet så spørst det jo om det i lengda vil vere så stor prisdifferanse i spotmarkedet mellom dag og natt.

Både lastfordeling og prisstyring bør jo eit ladesystem takle utan å måtte velge dag eller nattlading. Utfordinga med planlegging er å vite kva den enkelte har bruk for. Bilar med online api og erfaringsverdiar for resten er vel ein måte å løyse det på.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


3
Har du nok kapasitet til at alle skal jage etter dei billegaste timane?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


4
Elbilen i Samfunnet / Sv: Hva er det med strømprisene?
« på: ſøndag 28. November 2021, klokken 19:10 »
Om feks OBOS eller ein annan medlemseigd organisasjon (Coop?) kunne kjøpe opp kraftverk så kunne vi vel få kraft til kostpris?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


5
Elbilen i Samfunnet / Sv: Hva er det med strømprisene?
« på: Lørdag 13. November 2021, klokken 18:59 »
Lurer på om en god løsning kunne vært å ha "styrt" og "ikke-styrt" forbruk.

Styrt forbruk kan styres av netteier i området om det er overbelastning. Blir ikke tatt med i effektberegning
Ikke-styrt forbruk blir tatt med i effektberegning.

Elbillading og varmtvann kan enkelt være styrt, kanskje noe oppvarming og?
I Storbritannia får du tilskudd til elbilladeboks heime kun om den er styrbar frå sentralt hold.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


6
Lading av Tesla / Sv: Easee Equalizer eller Tibber Pulse?
« på: Torsdag 11. November 2021, klokken 16:21 »
Pulse og Equalizer og andre kan fint lese same HAN port, men dei må forsynast med ekstra power (feks via USB).
MEN, det er vel neppe slik at Tibber og Easee skyene blir enige om å styre 1 stk Easee ladeboks saman, eller?
Hadde jo forsåvidt vore fint om ein service kunne styre ladeboksen etter last og samtidig ein annan service styre etter feks pris....


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


7
Vel, du kunne fått en rapport som dette levert pr epost kvart kvartal, om det duger.
Men, det er vel for seint no.


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


8
Elbilen i Samfunnet / Sv: Hva er det med strømprisene?
« på: Mandag 08. November 2021, klokken 18:46 »
Det kunne vere interessant å få vite kor stor del av strømforbuket som i praksis er elastisk pr d.d. Dvs når straumen er dyr, kor mange er det som faktisk skrur ned forbruket? Jada, ein del smarthus, men dei er sikkert forsvinnade få i det store og heile.
Er det heller slik at kraftige vannkraftreserverar sit på gjerdet og håvar inn når dei blir pressa til å støtte opp markedet? Auka pris gir ikkje nemneverdig reduksjon i forbruket, kun større gevinst til dei som har støttekapasitet, eller????

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


9


Vi er et sameie med 12 garasjeplasser fordelt på 2 garasjer. Det er en 40A hovedsikringen i den ene garasjen.
......

Det er interessant om de har 1 eller 3 fase 400V forsyning til garasja?

Dersom du ønskjer å jage maks ladehastighet så er det best med større kurs, dvs 1 skap med 63A.
Då kan fleire lade maks i same garasje på 6, enn om maks er 40A som kun gir rom for 1 bil på maks pr garasje. Typisk blir det uansett delt på aktive bilar, men det kjem jo an på algoritma.

Lurer på om ikkje det har blitt kalkulert med heilt ned i 1 kW pr bil i eit lastdelt anlegg i døgnsnitt, back in the days.


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


10
ID.4 / Sv: Hva lader 12 volt batteriet på ID4 ?
« på: Fredag 05. November 2021, klokken 17:25 »
Har ingen peil på ID.4 men enkelte elbilmodellar har vel hatt det problemet at den kun ladar 12V når bil er på. Dvs med mykje småkjøring med utstrakt bruk av lys, varme, vifte, osv, dvs alt utstyr som går på 12V så kan ein få same problemet som med fossilbil, at ladetid blir for kort ift forbruket. Lav spenning på 12V gir mange rare utslag på en elbil også. 12V batterilader kan altså hjelpe.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


11
Elbiler i media / Sv: Elbiler må betale bompenger på E6 i Gudbrandsdalen
« på: Onsdag 03. November 2021, klokken 18:29 »
Min spådom: Når 50% har elbil kommer det til å koste akkurat like mye å lade + bompenger som det koster å kjøre bensinbil i dag.
Min spådom er at bompengar vil bli rabbatert endå lengre enn det, feks 80%, med mindre dei gjenværande 50% er veteranbiler som knapt blir brukt. Drivstoff til elbil vil uansett vere billegare enn bensin/diesel. :-)

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


12
Lade hjemme / Sv: Smart ladebox uten mnd kostnad?
« på: ſøndag 31. Oktober 2021, klokken 12:43 »
Hmm. Så for min del med en 11Kw skrukompressor i garasjen som kommer til å gi meg topp-skatt på strømmen til neste år uansett, så er det egentlig ingen grunn til å være så mye smart i ladingen annet en lade jevnt gjennom natta   ::)
Kva er driftstida på kompressoren? Går den på full effekt en time i strekk?

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no
Den går vel noen få minutter i timen...
Edit: ...eh, ser no at det ikkje var TS som svarte på driftstid for kompressoren. ...

Tariffjustering basert på effektuttak ligg vel an til å sjå på ein heil time sitt snittforbruk, den time i månaden der du har brukt mest totalt sett over 60 minutt, forhåpentligvis i ein klokketime, ellers blir det jo litt meir å følge med på.
Så nokre minutt i timen på 11kW går nok bra.
Antakeligvis vil dette også kunne variere mellom nettselskapa.
Blir spennande å sjå frå 1.1.2022.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

13
Leaf 2010-2017 / Sv: Hvordan sjekke utstyrsnivå?
« på: ſøndag 31. Oktober 2021, klokken 12:29 »
Hei! Du har en acenta:)

Sent fra min moto x4 via Tapatalk

Ja det ante meg. Litt missvisende fra selger da men er fornøyd med bilen så orker ikke å gjøre noe ut av det.
Foretrekker stoffsetene kontra skinn, og gjør meg ikke noe å slippe subwoofern i bagasjerommet.

Men hva mere er det i forsjell med unntak av ryggekamera? Er det bedre lys på Tekna?

Edit: ser ut som det er LED på tekna ja.
Min 2017 LEAF (Tekna 30kW) har LED nærlys. Dei er eg forsåvidt godt nok fornøgd med til å køyre rundt omkring Oslo med. Men fjernlysa (halogen) er så dårlege at eg nesten ikkje ser forskjell når dei blir satt på! Så der treng du ikkje tenke på å ha gått glipp av noko.
Bose boksen i bagasjen er vel heller ikkje allverden å rope hurra for...
360cam er eg veldig fornøgd med.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


14
Lade hjemme / Sv: Smart ladebox uten mnd kostnad?
« på: ſøndag 31. Oktober 2021, klokken 01:03 »
Hmm. Så for min del med en 11Kw skrukompressor i garasjen som kommer til å gi meg topp-skatt på strømmen til neste år uansett, så er det egentlig ingen grunn til å være så mye smart i ladingen annet en lade jevnt gjennom natta   ::)
Kva er driftstida på kompressoren? Går den på full effekt en time i strekk?

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


15
ID.4 / Sv: 3-fasa lading på 230V-anlegg. Fungerer det til ID4?
« på: Torsdag 28. Oktober 2021, klokken 18:08 »
Fordelen er 2 fasar med 16A og 1 på 28A istaden for 2 fasar i 32A og ein i null.
Litt upresist. Det er to faseledere med 16A og en faseleder med 28A. Det er kun to faser med en felles faseleder.
Faseleder. Fase.
Yes, point taken :-)

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no


Sider: [1] 2 3 ... 35