Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Dudi

#31
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Service
torsdag 04. april 2019, klokken 20:07
Fikk pris på 1865,- ink for første service for min Leaf LE 2018. Gått 10.000Km.

Verkstedet er Romerike Auto. Dem er godkjent for nye Leaf - Elbilverksted og har originale service skjema. Utfører dette mens du venter.

Skal jeg satse på dette?
#32
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Innbyttepris av 2018 LE til e+.
fredag 08. mars 2019, klokken 08:32
Hva får folket i innbyttepris av 2018 LE til e+?

Bilen min har gått 8000. Hadde jeg ikke tregt rekkevidden hadde jeg ikke byttet. Veldig fornølyd med bilen. Null niks feil!
#33
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Alarm spylervæske
fredag 15. februar 2019, klokken 07:59
På min MB får jeg varsel hele tiden, også med full tank. Trikset der er å kjøpe spylervæske hos MB til blodpris. Da trives jeg bedre med leaf varianten.
#34
"Mykt dashbord, myke materialer på dører, ratt som faktisk kan justeres, bedre armlene"

Er dette eneste kriterier som gjør at bilen oppleves som bedre kvalitet? Finner ikke noe problem ifm med disse punktene. Hvis du setter deg inn i en Ioniq, så er den faktisk mer plastisk og kjip.

Jeg syns Leaf er en utmerket bil. Godebakseter med varme, Varme i rattet, App Styring, Stor bil følelse, Stort bagasjerom, Oversiktlig kupe, Stille kupe, Godt fjern/lys, 20 mil om vinteren og 25mil om sommeren. Ikke en eneste feil på min Leaf så langt.. + Leaf-Spy!
#35
Sitat fra: Bjoris på søndag 20. januar 2019, klokken 23:28
Gå for en nesten ny LE 40 kwh for rundt 270-280. Det blir ett MYE bedre kjøp enn ny Leaf 60 så kan du bytte deg opp etter hvert som det kommer mer på markedet. Akkurat nå er det litt "galemattias" ifht disse 60 bilene

+1
#36
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny versjon av Nissan EV for iPhone
mandag 21. januar 2019, klokken 12:50
Samme her, "Bruker-ID / passord ugyldig".
#37
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny versjon av Nissan EV for iPhone
torsdag 27. desember 2018, klokken 15:32
Her står den bare og snurrer... Ingen ting skjer.
#38
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny versjon av Nissan EV for iPhone
fredag 21. desember 2018, klokken 17:49
Jeg har akkurat den samme trege hastigheten som før 3.2.0.
#39
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny versjon av Nissan EV for iPhone
fredag 21. desember 2018, klokken 13:12
Sitat fra: Joggamann på fredag 21. desember 2018, klokken 11:29
Hva heter den nye appen? Får beskjed på min Nissan Connect ev app at denne ikke fungerer etter 21 Desember (altså idag). Finner ingen annen app i AppStore som skal erstatte den, i tillegg ble den jo oppdatert dor et par dager siden?

+1
#40
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ny versjon av Nissan EV for iPhone
torsdag 20. desember 2018, klokken 14:26
Er 3.2.0 versjonen på den nyeste appen?

#41
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: 60kW kan bestilles nå!
mandag 17. desember 2018, klokken 15:46
Jeg her en 2013 MB A-klasse. Den er minst like blikkboks som Leaf 2018. Ioniq viket kjipere når jeg sammenlignet med Leaf. Ioniq hadde for lavt baksetehøyde uten varme i setet og ikke varme i rattet eller ikke APP. På toppen var fjernlyset som to stearinlys. Golf er for konservativ og kjedelig. I tillegg kom både Ioniq og Golf ca 3-5 mil kortere på en lading.
#42
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Räckvidd i kyla - batterivärme etc
søndag 16. desember 2018, klokken 18:43
Sitat fra: elekTrond på torsdag 13. desember 2018, klokken 19:27
@Dudi: Det kan like gjerne ha med å gjøre at interiøret er gjennomvarmt, med landstrøm. Dette kan du se på skjermbildet med wattforbruk, da mindre elkraft medgår til opprettholdelse av tempen - kontra full oppvarming fra bunnen av.

Den forsto jeg ikke!
#43
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Räckvidd i kyla - batterivärme etc
torsdag 13. desember 2018, klokken 11:40
Sitat fra: Chris Maluszynski på torsdag 06. desember 2018, klokken 13:44
Följdfråga: Om man inte har cold weather package, kan då batteriet ej heller värmas upp vid laddning? Och påverkar uppvärmning av kupén med timer batteritemperaturen något?

Jeg har testet ved å varme kupen i 2t til 23 grader før kjøring kontra minus grader. Dette utgjør er stor forskjell imo.

Brukte 0.13-14 kontra 0.19-20 !

#44
Ser at 2016 modellen i tillegg har en stor midtmontert infoskjerm.
Virker alle fuksjonene i denne her i Norge? 
Kan den inneholde DAB+ og Navigator?
#45
Er det noen som har erfaringer mht service etc på 500e?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA