Noen flere her som ikke har fått vær applikasjonen til å oppdatere seg i det siste? Min har ikke oppdatert seg siden 03.08.2019
https://streamable.com/gem1h
https://streamable.com/gem1h
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Chimp på onsdag 07. august 2019, klokken 11:26
Lest om flere som har opplevd 12v-problematikk etter oppdatering i det siste.
Er det nå trygt ? Jeg har ikke oppdatert ifbm tilbakekallingen enda heller.
Sitat fra: xref på torsdag 25. juli 2019, klokken 09:26
What what what. Er det flere som har fått Android Auto? Tror du er den eneste i Norge som har det.
Sitat fra: Vind på søndag 14. juli 2019, klokken 22:33Hvordan blir prisen når du bruker Plugsurfing brikken?
...
Begge har virket helt fint med Pluggsurfing brikke.
Sitat fra: Chimp på fredag 05. juli 2019, klokken 10:09
Må man ha en software update for ionity?
Prøvde 2 ladere på gol uten hell, både med brikke og app. Betalingen ble godkjent men lading "ferdig" med en gang, startet altså aldri.
Rundt meg ladet både Kona og E tron
Hadde ikke tid/ork til ITsupport og dro heller på fortum 50kw, som jeg sjelden har hatt problemer med.
Er dette normalkost? Vet at forskjellig ladehastighet har vært en greie, men ikke lest om noen som ikke får til å lade i det hele tatt.
Sitat fra: Super7 på søndag 14. juli 2019, klokken 10:50Pro: Kjøreglede, fin bil, kvalitetsfølelse, kjapp
På jakt etter ny konebil. Hva er pro/con med bilen? Jeg har ikke eid Jaguar før og kjenner ikke til annet enn rykter og det som står i media.
Sitat fra: LittleHammer på søndag 14. juli 2019, klokken 10:43Jeg kjøpte bilen i Kristiansand, men de fikk aldri til å gi meg ny lader.
Er det Nardo Bil som er forhandleren din? Virker ikke akkurat som om Insignia prioriterer å mase på importøren om dette i hvert fall...
Sitat fra: Kanutten på lørdag 13. juli 2019, klokken 23:20For meg, så hjalp det vesentlig å snakke med Nardo Bil i Trondhjem. Mulig fordi de også er offisiell selger av JuiceBooster systemet i Norge?Sitat fra: LittleHammer på lørdag 13. juli 2019, klokken 10:50
Flere enn meg som har ventet lenge på Juice Boosteren? Jeg sendte reklamasjon 23. april...
Ja, du er ikke alene...
Sitat fra: Chimp på fredag 28. juni 2019, klokken 10:19
Selgerne har vel egentlig fått beskjed om å hente inn de gamle kablene. For min del slapp jeg å returnere min, tror ikke de bruker så mye energi på dette da den gamle kabelen ikke er verdt en dritt for dem