Tror faktisk BMW aldri har tjent penger på i3, men de er nødt til å selge denne til de har et alternativ. Dette er for å få ned cO2 gjennomsnittet for bilflåten (EU og California regler).
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: jkirkebo på torsdag 18. juli 2019, klokken 13:21Sitat fra: Henke på torsdag 18. juli 2019, klokken 01:53
Har ikke lest hele tråden, den er for lang. Men
Det er ulovlig å redusere batterikapasiteten på bilene via software-update, generelt sett i EU.
Jaha? Har du en kilde på dette?
Nissan gjorde jo det samme med batterikapasiteten til Leaf for noen år siden, med P3227-oppdateringen forsvant plutselig 10% av kapasiteten pga. økt buffer.
SitatHva er OTA-oppdateringer`?
OTA-oppdateringer introduserer nye funksjoner til bilen din og forbedrer funksjonaliteten. De gjør bilen tryggere og mer kapabel over tid. Hvis bilen din trenger en programvareoppdatering, vil Tesla varsle deg via berøringsskjermen og Tesla-mobilappen. Varselet informerer deg også om oppdateringens estimerte tid. https://www.tesla.com/no_NO/support/software-updates
Sitat fra: Sandvika på mandag 25. mars 2019, klokken 07:50Sitat fra: Løve på lørdag 23. mars 2019, klokken 20:00
Det er overtydelig at det trengs fagforeninger hos Tesla. Enhver med et snev av respekt for et anstendig arbeidsliv vil ikke kjøpe en Tesla
https://mobile.twitter.com/ex_Tesla/status/1109506225828331520?s=17
Hver dag(!) er det 62 skader som gjør at folk må tas ut av jobb. 62 hver DAG!
Jepp, for en anonym person på Twitter har sagt det. Bra du tar deg tid til kildekritikk, spesielt når det er så komplisert som å lese vedlegget eller regne ut at det ville vært 22 635 fraværsskader hvert år med din påstand. Hlres det riktig ut??
Sitat fra: Tuxedo på torsdag 25. oktober 2018, klokken 20:12
Mulig denne er litt tynn:
https://www.nettavisen.no/na24/euronics-skifter-navn-til-elon/3423551318.html
Sitat fra: nie på torsdag 25. oktober 2018, klokken 20:04
Hadde akkurat det samme på min forrige Model S.
Ringte Tesla nødnummer, fikk kjøreforbud, bilen ble hentet og lånebil levert.
Rattakselkrysset var utslitt og måtte skiftes.
Dette ble ordnet iløpet av en liten uke.