Bil kjøpt av forhandler/profesjonell part...
1. TPMS senorene er OK, jeg som surret i å trodde 2,5 bar var sånn 42psi + forsikring av profesjonell part om at jeg bare trengte å kjøre litt så forsvant varslet. Har fyllt til 46psi og varselet er borte.
Dumme meg trodde den profesjonelle part klarte å levere ut biler med riktig dekktrykk som et minimum.
(Kult at bilen viser live hvor mange psi/bar man fyller via senorene...)
3. Den fikser tesla, skal høre om lokale verkstedet har UV curing tool.
Nå er det punkt 2. og 4. igjen.
2. Sommerdekkene er 2015 modell...
7år gamle dekk, på en 3år og 10mnd gammel bil synes jeg ikke er greit.
Dekk var også merket med et eldre EK regnr., min har EV.
4. det er ikke dekksubbelyd, å dekksubb på originaldekk skal vel ikke skje..
Mer metallisk kakke/klonking, Det blir også noe tesla får lov å se på da høres det ut som.
1. TPMS senorene er OK, jeg som surret i å trodde 2,5 bar var sånn 42psi + forsikring av profesjonell part om at jeg bare trengte å kjøre litt så forsvant varslet. Har fyllt til 46psi og varselet er borte.
Dumme meg trodde den profesjonelle part klarte å levere ut biler med riktig dekktrykk som et minimum.
(Kult at bilen viser live hvor mange psi/bar man fyller via senorene...)
3. Den fikser tesla, skal høre om lokale verkstedet har UV curing tool.
Nå er det punkt 2. og 4. igjen.
2. Sommerdekkene er 2015 modell...
7år gamle dekk, på en 3år og 10mnd gammel bil synes jeg ikke er greit.
Dekk var også merket med et eldre EK regnr., min har EV.
4. det er ikke dekksubbelyd, å dekksubb på originaldekk skal vel ikke skje..
Mer metallisk kakke/klonking, Det blir også noe tesla får lov å se på da høres det ut som.