Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Trond Mjøs

#16
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ampera-e eller Hyundai Kona?
fredag 13. oktober 2017, klokken 17:01
Trur eg ville venta til Nissan Leaf kjem med det største batteriet. Betre plass i Leaf enn Kona (eller Ampera-e for den saks skuld). Men då snakkar ein om 2019 trur eg.
#17
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Sikkerhet
onsdag 21. juni 2017, klokken 17:21
Litt merkeleg dette med dårlege lys då ein mekanikar eg kjenner (som ikkje jobbar på merkeverkstad hjå Opel) nemnde ein ting som Opel var kjend for: Gode lys!
#18
Ein annan faktor som påverkar rekkevidde er jo om det er flatt, nedover eller oppoverbakke. Dersom ein klatrar frå havnivå til over 1000 moh vil rekkevidden verta drastisk redusert i høve til flat veg. Dette er ein faktor som eg trur ikkje alle er fullt ut inneforstått med. Dersom ein i tillegg har -20 grader C på denne turen så forverrar naturlegvis dette tilhøva enno meir. (Les: vinterferietur frå Oslo til Hardangervidda).
#19
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Android Auto - tips og triks
mandag 05. juni 2017, klokken 23:13
Men er det nokon som kjenner til når Android Auto vert tilgjengeleg i norsk versjon? Metoden som vert nytta no ved å bruka apk-fil er vel eigentleg ei "naudløysing"?
#20
Ei anna sak er den vesle forskjellen i fronten mellom Bolt og Ampera-e. Fronten på Opelen er etter min smak mykje finare enn Chevrolet sin.
#21
Eg har tinga raud. Og denne raudfargen synest eg ser flott ut  :)
#22
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Sommertur med Ampera-E
fredag 21. april 2017, klokken 10:45
Denne kan vel vera grei å ha også? Det er vel ein 400 V uttak i Sverige? Med denne kan du også kopla deg til eit slikt.
#23
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 20. april 2017, klokken 10:34
Sitat fra: Crown på torsdag 20. april 2017, klokken 10:18
Ojoj
"– Vi har fått opplyst om at hvis du bestiller bilen nå, så får du den høsten 2018. Akkurat det er litt synd og vil nok trolig påvirke salget noe, avslutter Vegard."

De som har satt seg på interesseliste for ny Leaf, fikk akkurat beskjed om at de første leveringer av nye Leaf blir Q4 2017, den har også 60kWh-batteri og 500km rekkevidde, pluss selvkjøring. Lukter litt avbestillinger...
Leaf fansen mener også 150 kW hurtiglading!

Har dere rett i det så blir hvertfall Leaf populær

Og kor kan ein hurtiglada med 150 kW i Norge?
#24
Og Fortum lader ved Joker i Gudvangen. Det skal også byggast ut semihurtiglading ved Fretheim hotell i Flåm, men er usikker på når dette er klart.
#25
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Lading av Ampera-e / Bolt
torsdag 16. februar 2017, klokken 23:14
Ipadjove, eg har kun sett manualen for Bolt, og trudde dette vart likt i Ampera-e. (8 og 12 A ). Men det er mogleg dette vert annleis for Opel. Det er jo slik at denne ladekladden må vera laga for 230 V på  europeiske bilar.  Mitt spørsmål er om AC lading ( mode 3) kan justerast frå skjermen i bilen?
#26
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Lading av Ampera-e / Bolt
torsdag 16. februar 2017, klokken 14:43
Er det nokon som har funne ut om det går an å justera ladestraumen i Ampera-e (frå skjerm i bil eller app) når ein ladar med AC type 2?
Eg veit at ein kan justera mellom 8 A og 12 A ved lading med medfølgande "ladekladd". I Tesla kan ein jo justera trinnlaust ladestraum over eit stort område.
#27
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Bolt første kunde erfaringer
mandag 13. februar 2017, klokken 10:59
Ein ting eg likar er at det ikkje ser ut til å ha dukka opp driftsproblem/barnesjukdomar enno. Eg ser at Hyundai Ionic har hatt ein del problem med "død bil".. (ser ut til å delvis vera knytt til mangel på lading av 12 V batteri, men også "vakkelfeil").... Det siste ein vil ha er ein bil som plutseleg ikkje kan kjørast. Håpar at den gode trenden med Chevy Bolt held seg framover.. Ein driftssikker bil trur eg er det viktigaste for fleirtalet av kundane.
#28
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Blended brakes, eller ikke?
lørdag 11. februar 2017, klokken 12:38
Lurer litt på om de ikkje skal reisa til hjelpemiddelsentralen for å få tildelt bil ;-)
#29
Ein tysk journalist var forundra over at Ampera-e er såpass tung som 1190 kg uten batteri. Når ein tenkjer på at det er brukt mykje aluminium og lette seter, osv kan dette virka som ei høg vekt. Årsaken ligg kanskje i at ein må forsterka ramme for batteri og særleg vern for dette. Det ligg vel ei kraftig stålplate under bilen vil eg tru?
#30
Den har AUX-tilkopling. Så då kan du vel kopla til mp3-spelar?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA