Lurer på å få tak i jeg også, men er det noe problemer med den kombinasjonen?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ProsjektX på onsdag 11. januar 2017, klokken 17:50Sitat fra: Knallipadden på onsdag 11. januar 2017, klokken 17:15
Baserer du konklusjonen din på 1 lading?
Er det noen andre som kan verifisere at dette er korrekt? Og gjerne noen fra Hyundai?
Vel, hvis du er så jævla skeptisk så er det jo bare å prøve selv...? Men funker gjør det!
Sitat fra: moby666 på tirsdag 10. januar 2017, klokken 12:42
De struper ladekabel til 9 ampere
Sitat fra: dabis på torsdag 10. november 2016, klokken 09:58Sitat fra: Chivas på søndag 09. oktober 2016, klokken 18:37Sitat fra: Capt på søndag 09. oktober 2016, klokken 12:27Tror det med bakluke er en kjent feil som du kan/bør få fikset på garanti.
- sliter med dugg, vet ikke hvorfor
- bakluke subber i støtfanger bak, ikke mye men vises på lakken ser ut som det er grei klaring, men kommer borti når man tar bakluka hardt igjen.
(Såg en annen egolf med mye rust på bakluka grunnet det samme feil)
Chivas
Jeg hadde min inne på justering og omlakkering etter at jeg oppdaget samme problem med bakluke. Det er rett og slett montert noen millimeter skeivt. Så den skeivøyde apekatten som setter på den luka er vist tilbake. Viktig å påpeke dette tidlig etter du får bilen da du kun har 6 måneder på deg til å kunne påpeke feil på bil ved leveranse.
Sitat fra: henrikhoe på mandag 09. januar 2017, klokken 17:52
Hei folkens.
Fant ikke et bedre sted å spørre om dette, uten å lage en ny tråd. Vi er et ungt par, som har kjøpt vårt første hus, og vi har nå spart egenkapital til å få kjøpe ny bil.
Vi klarer oss med 1 bil foreløpig, og valget har kommet på Ioniq EV. Har noen spørsmål. Kommer fra en bmw 3 serie 2009 modell. Er det "enkelt" å sette seg inn i bilen, jeg pendler som regel med tog, så er samboer som vil kjøre bilen for det meste.
Ser kanskje at svensken over meg har spurt om dette, men for å forsikre meg. Om vinteren, når vi vil at bilen skal være varm på forhånd, hvordan fungerer dette? Etter bildene forstod jeg ikke helt, må du sette opp planlagt lading fks klokka 2400, velger man avreise fks 0800? er da bilen klar til 0800 med riktig varme, eller begynner den 0800 og varme opp kabinen.
Sikkert utrolig dumme spørsmål, men dette med elbil er ganske nytt for oss
edit; virker også for meg som det er en del bugs med bilen, 12v problemer tilknyttet AUX? hva nå det betyr skrevet av forum medlemmer her inne. Problem med varming av bilen hvis man ikke velger defroster hvis den står ute, ikke velge defroster hvis den står i garasje? Samt veldig masse problemer med lading på timer. Virker som det ikke fungerer.
Sitat fra: versus13 på onsdag 04. januar 2017, klokken 15:17Sitat fra: BuyMeTheMoon på onsdag 04. januar 2017, klokken 13:38Sitat fra: sotgutt på fredag 02. desember 2016, klokken 12:18
har du kjennskap om disse kommer å fungere / ikke skader lampe?
http://www.megalys.no/products/hb3-9005-whitevision
Prøvde du disse? Fungerer de?
Noen som har helt konkrete eksempler med link?
Jeg har satt disse pærene i bilen min, men vet ikke hvor stor forskjell disse utgjorde da jeg byttet pærene mine med en gang da jeg fikk bilen siden alle klagde på fjernlysene
Sitat fra: 400VDC på tirsdag 03. januar 2017, klokken 14:49
Ikke at det er spesielt kult, men har noen var borti skvettlapper til Ioniq? Har det på Leafen og det er en god beskyttelse.
Sitat fra: moby666 på mandag 02. januar 2017, klokken 16:13
Kjørte Oslo-Sarpsborg-Oslo (uten å lade) i romjulen og lå i fartsgrensen og vel så det, dvs mye 120 (på speedometer). Kom meg hjem med ca 10% gjenstående.
Kjører jeg eGolf fra Oslo-Sarpsborg i fartsgrense++ kommer jeg såvidt frem til Sarpsborg på denne tiden av året.
Oslo - Sarp er ca 90 kmSitat fra: Chivas på mandag 02. januar 2017, klokken 16:04Sitat fra: moby666 på mandag 02. januar 2017, klokken 15:54?
I utgangspunktet har ikke dette så mye å si da reel lengde er det som er viktig. Nå har jeg ikke testet nye eGolf, men IONIQ går i praksis nesten dobbelt så langt som dagens eGolf i sammenlignbare situasjoner og lader dobbelt så fort.
Sitat fra: Chivas på mandag 02. januar 2017, klokken 14:26
Ionic'en bruker riktignok mindre suppe per mil enn e-golfen, men 28 kWh kontra 35,8kWh må vel ha noe å si også?
Mtp at den nye e-golfen ventelig øker rekkevidden med overkant av 50% høres det litt vel heftig ut med 100% økning på ionic??
Sitat fra: Eirik Tømmerås på lørdag 31. desember 2016, klokken 18:39
P.S Koreansk bil sitter litt langt inne for en gammel mann. Men etter å ha rattet nyere Mercedes i senere tid begynner det og å sitte langt inne, i hvertfall for kona...
Sitat fra: Chivas på søndag 18. desember 2016, klokken 21:17Sitat fra: TM på søndag 18. desember 2016, klokken 19:21Ja, dette er sport-seter fra GTI elns, men trekket har jeg hatt inntrykk er noe ala det som kommer - med store forbehold.Sitat fra: Chivas på søndag 18. desember 2016, klokken 18:45Disse ser da knallbra ut. Hvor har du fått de bildene fra ? Jeg har blitt fortalt av produktansvarlig at det blir samme seter som på comfort-line. Bildene viser vel sportsseter ?
Jeg ble brått usikker på disse setene som nå tilbys, men jeg kan godt leve med disse hvis det er de:
Jeg var på Møller og fikk vist bilde av hvordan de mente setene skulle bli, og jeg kan ikke erindre at de var så lyse som J-B sine bilder viser - men formfaktoren tror jeg stemmer bra.