Du mister sikkert 10-15km på 18" hjul..
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Lurker på torsdag 29. november 2018, klokken 09:40De var nok nye, men har helt sikkert stått på bilen fra fabrikken, gjennom testløype og av og på tog i USA, båt til Nederland og så båt til Norge før videre transport til forhandler, som så legger på vinterhjul.
Hvis du får med sommerhjulene der og da, sjekk at de er OK.
Det gjorde ikke jeg, og det var bittert å oppdage et hakk i ene felgen da jeg skulle montere de noen måneder etter.
De var forøvrig skitne også, men ettersom jeg fikk de levert i poser, gikk jeg ut fra at de var helt nye.
Sitat fra: mariowing på torsdag 29. november 2018, klokken 08:44Sikker?Sitat fra: Vollis47 på mandag 26. november 2018, klokken 09:17
Hva er erfaringene med Ionity-laderen på Kjerlingland? Hva slags ladehastighet får dere med biler som kan lade med mer enn 50 kW?
Laderen på Kjerringland er foreløpig begrenset til 200 amp, så med I-PACE fikk jeg maksimalt 82 kw. Ladet fra 12-70% på 40 minutter, 50 kWh tilført bilen på den tiden. Laderene har et perfekt display med all info for ladenerdene
Sitat fra: samotholt på onsdag 28. november 2018, klokken 22:37Elbilverdenen har så langt vist at selv de merkeligste sammenligninger er reelle. Det er sikkert folk som har kjøpt seg Model X selv om de egentlig bare hadde hatt behov for en e-Golf med hengerfeste. Selv om utvalget er noe bedre nå, så er situasjonen fortsatt litt snål. Model 3 vinner vel på alle kriteriene du nevnte, men den har ikke hengerfeste og foreløpig heller ikke takstativ (skal visst komme til våren), og så er det andre grunner også til at folk velger et merke og andre velger et annet.
Blir bilene konkurransedyktige? M3 vs. e-tron? Ytelse, rekkevidde, ladenettverk, pris,......
Sitat fra: samotholt på onsdag 28. november 2018, klokken 22:37Jeg antar at BMW har betydelig lavere gjeldsgrad, og har navnet, så jeg vil tro de kunne skaffet seg finansiering til å ta over kontrollen i Tesla hvis de ville. Porsche forsøkte tross alt å kjøpe VAG, men ble kontret.
Ikke farlig å ha den strategien, nei. Tesla har jo allerede passert BMW i verdi. Noen som husker Nokia?
Sitat fra: Anderslien på onsdag 28. november 2018, klokken 20:02Virker meningsløst at de anbefaler det, for alt burde vært motsatt, men det har du vel prøvd...
Da har bilen stått i 24t til. Energy save off, always connected on, range mode on. Tapte seg 4%.
Jeg har snakket med Tesla og nå sier de plutselig at dette er helt normalt.