Fra 20 til 20.1 ja, men fra 16 til 20 er mer, feks batteritemp.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Kårepåsporet på lørdag 08. juni 2019, klokken 16:34Det kan enkelt løses med at man må holde inne knappen under justering, til den har oppnådd satt posisjon.Sitat fra: gr på lørdag 08. juni 2019, klokken 15:54
Joda, men hendler for regen er meningsløst. Det er bare å ha en mye mer smooth regen, og enten kunne velge av eller på. Ikke noe man trenger å justere til stadighet.
En annen ting som irriterer er at det ikke går an å trykke på memoryknappene når man ikke er i drive. Har måttet stoppe og sette i park bare for å få tilbake mine innstillinger.
Hvilke minneknapp? Sete? Tror du skal være glad for det, hvis feks du er 158 cm høy og feks din ektefelle er 1,95. Trykker en da på feil knapp når en omtrent ikke pedalene, eller motsatt så blir en klemt «flat».
Streng tatt burde mye av menyer osv være låst når bilen står i drive.
Men jeg synes Ioniq sin regenering er ok, antar den er sammenlignbar med Soul og Niro, for meg så kan ikke regenering bli kraftig nok, feks ned bratte vestlandsveier med hårnålssvinger.....
Du lan vel velge villet nivå på regenerering skal stå på ved start?
Sitat fra: trykkertor på lørdag 08. juni 2019, klokken 18:37Min påstand er motsatt - at de som har behov for hendler, og de som lager biler med hendler, ikke har forstått funksjonen, og hvor enkelt det kan gjøres. Det er unødvendig og dårlig design. Kjører man med regen så kan bilen kjøres kun med gasspedalen, forutsatt at regenovergangen er designet fornuftig, kjører man uten, så er det bare å bruke bremsepedalen, da også den gir regen frem til maks regen og bremsene tar over. Altså er hendler helt bortkastet. Juster regen enten med gasspedalen eller bremsepedalen.Sitat fra: gr på lørdag 08. juni 2019, klokken 15:54Da har du sikkert bare ikke lært deg å bruke bilens regen-system til det fulle.
Joda, men hendler for regen er meningsløst. Det er bare å ha en mye mer smooth regen, og enten kunne velge av eller på. Ikke noe man trenger å justere til stadighet.
Mange savner hendlenes funksjoner etter å ha kjørt Kona Electric og e-Niro en stund, og kjører noe annet.
Sitat fra: OhmPaPa på fredag 07. juni 2019, klokken 09:58Andrewas over her fikser nok det..
Har dere tipset om de nye superchargerene til https://supercharge.info/changes