Stod ikke i rel notes på 40.2.1 iallfall, som jeg hadde før. Men hva er det egentlig smart summon skal gjøre annerledes enn tidligere summon, her i Europa? Vi må vel fortsatt ha keyfob rett ved bilen?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Motorwatt på fredag 27. desember 2019, klokken 14:08
Men kan du stemmestyre det?
Sitat fra: Motorwatt på fredag 27. desember 2019, klokken 14:08ps. Og hvordan åpner du soltaket?Hey, 1985 ringte og ville ha soltaket sitt tilbake...
Sitat fra: Motorwatt på fredag 27. desember 2019, klokken 13:57Men du må fortsatt åpne og lukke dørene dine manuelt...Sitat fra: knut.aulie på fredag 27. desember 2019, klokken 13:37Beklager! En annen nyttig funksjon er "Åpne bagasjerom" som altså åpner bagasjelokket helt opp (motorisert).Sitat fra: Motorwatt på fredag 27. desember 2019, klokken 13:37Ja bare gni det inn
Den jeg har funnet mest nyttig (sorry TM3-eiere) er "Slå på/av rattvarme. Sparer 2-3 trykk på skjermen.
....noen gleder må vi med veteraner også ha(ha)...
Sitat fra: z4rd på torsdag 26. desember 2019, klokken 13:21At man opplever flere pros enn cons med Tesla, og antall Teslaer man har eller har hatt, har da ingenting med om de driver villedende markedsføring eller ei? Vi som kjenner Tesla vet hva de leverer og hva vi kan vente oss, men det gjør ikke alle nye kjøpere, og det er helt unødvendig å strekke strikken slik. Jeg hadde hatt en enda bedre opplevelse med Tesla om jeg opplevde at de var mer fair med markedsføringen.
Fan-boy, den måtte komme. Jaja, jeg har akkurat bestilt min andre Tesla. Levering i februar. Oppsummert er min påstand at det er mer pro's vs. cons med Tesla. Selv har jeg kun kjøpt/solgt ca. 20 biler. Det er tydeligvis ingen garanti for at man får bedre opplevelser med mer erfaring.
Sitat fra: z4rd på torsdag 26. desember 2019, klokken 12:18Du kan syns hva du vil, men det de har drevet med er i beste fall tvilsomt, i verste fall rett og slett ulovlig.
Da jeg kjøpte X i 2017 var ikke regnsensor en funksjon i bilen eller noe en selger prakket på meg. Det var definitivt noe jeg kommenterte til selger etter prøvekjøring - da det er en basic funksjon på moderne biler, men dette var altså status. Derimot kom funksjonen like etter i beta, og har siden blitt utbedret. I ganske lang tid nå har det virket tilfredsstillende for meg. Og enda bedre har det blitt nå nylig. Bare at dette er mulig har for meg en større oppside enn nedside. Og jammen har man ikke fått masse annet også...
Det hjelper iaff ikke å være bitter flere år senere.
Skiltlesing var ikke eget tema under autonomy day. Er det noen som har kontroll på dette, så er det Tesla. Vet dessverre ikke når dette blir «unleashed» som en tradisjonell skiltleser. Sannsynligvis en del av skiltlesningspakka som kommer snart. Den ser jo nå i dag stolper, søppelbøtter, mennesker, biler, lastebiler, mc/sykkel, stopp+lysskilt og kjegler. Tror de har grei kontroll på fartsskilt.
Motorwatt, du er altså en uskyldig part oppi det hele? Noen tvang deg å kjøpe en bil? Det er som jeg sa tidligere, det handler om forventninger - og mange har rett og slett et feil bilde av det de har vært med på.. man har også et snev av ansvar selv.
Sitat fra: HVolland på onsdag 25. desember 2019, klokken 09:25Stemmer det, men leste et sted at nær alle solgte rene fossilbiler var solgt til firmaer (taxier, transport etc.), slik at for privatbilismens del var det svært få rene fossilbiler. En del hybrid, såklart. Husker ikke hvor, men går sikkert an å finne statistikk hos TØI eller SSB..
Fremdeles er det jo slik at mer enn halvparten av nybilsalget er fossilbiler. Og for brukte biler er andelen enda større. Men det endres gradvis.