Da betaler du mer enn dobbel pris pr. service gitt at prisene merkeforhandleren jeg bruker legges til grunn.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Håvar på tirsdag 04. juni 2019, klokken 11:08
Jeg opplever selv det samme med e-Golf. På den har radaren varmekabler, men i heftig sludd kan den bli deaktivert allikevel. Har stoppet og kontrollert når det skjer, men det ligger ikke snø på radaren så jeg tror det er det tette snødrevet i seg selv som skaper så mye scatter at retursignalet til radaren blir for svakt.
Sitat fra: turfsurf på mandag 03. juni 2019, klokken 08:30Sitat fra: tuono på mandag 03. juni 2019, klokken 08:17
Vi må nok ta inn over oss at alle (utenom en bitteliten håndfull) bilprodusenter som tilbyr elbiler også produserer fossil/hybridutgaver. Rett og slett for at det er (større) etterspørsel etter disse alternativene.
De fleste av disse er basert på felles modellplatformer. Noe som de fleste med kjennskap til produksjon og økonomi ser det rasjonelle i.
Tja, er tydeligvis ikke så åpenbart. BMW startet med en helt ren elbil (i3), for nå å satse hovedsakelig på modeller med muligheter for forskjellige drivverk (iX3 m.m.). VAG derimot har gjort motsatt, først fossil-remake (eGolf, etron), for så nå rene elbiler (ID serien).
Jeg tror at når volumet på elbiler blir stort nok, så vil rene elbiler være det mest rasjonelle. Elbiler basert på fossiler vil innebære ekstra kostnader og gjøre de mindre konkurransedyktige overfor rendyrkede elbiler.