Hei du kan prøve å ta kontakt med Think1 her på forumet, han fikk noen ladeluker av meg tidligere bla. en gul
Mvh Nils
Mvh Nils
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ThinkGeo på onsdag 19. juli 2017, klokken 11:31Sitat fra: mohpet på tirsdag 18. juli 2017, klokken 10:05
Veldig synd å høre! Ifm bytte av forsikringsselskap så sjekket jeg hva det ville koste å skifte batterier hos Elbilmek (dette var i februar), for konvertering til nye Lithium på Gen2 blir det ca kr 55' pluss arbeid ca kr 5' (4-seter), for bytte til brukte Zebra ca kr 35'. Dette var inkl mva. Bytte til brukte Zebra er jo et sjansespill de-lux, går man for Litium bør man vel kunne ha bilen lenge. Men ikke helt billig.
Dersom ein kjem over eit brukt Zebra-batteri som har stått ein tid, f.eks. eit år eller meir og "frosen" ned til
omgivelses-temperatur i lang tid, kva er då sjansane for at med 30 timars oppvarming at batteriet i det heile vil fungere?? -Og vil fungere i lengre tid deretter...
Nokon som har prøvd og gjennomført ein slik operasjon?
ThinkGeo
Sitat fra: strandte på onsdag 22. februar 2017, klokken 13:11
Er det noen som har bygget om 2008-2012 Think City fra 2 seter til 4 seter?
Ja
Er det noen som sitter på papirene som er nødvendig overfor biltilsynet for å registrere bilen med en høyere totalvekt?
Neppe
Hva var forskjellen på 2 seter og 4 seter versjonen?
Etter ett bestemt chassie nr (kom samtidig med 2+2) så ligger forskjellene i bakaksel, frontlys og diverse interiørdeler, en ting som gjør en ombygning av gen1 (2008-2009) umulig er at bunn og toppramme ikke er lik 4setern, gen2 fram til chassienr xxxxxx har ikke lik toppramme selv om bunnramma er lik 4 setern.