Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - VWspirit

#16
Sitat fra: mohpet på onsdag 10. juni 2020, klokken 12:29
Sitat fra: VWspirit på tirsdag 09. juni 2020, klokken 15:23
Zebra hos høggere
Med fare for å gjenta meg selv så ville jeg ikke ha installert Zebra, dette er jo batterier som er like gamle og kommer til å ryke igjen. Dersom bilen kan ta Enerdel LI direkte så ville jeg nok heller ha gått den veien.

Nå var det vel ikke du som skulle ha det batteriet... klart at et velfungerende Li batteri er bedre, men det kan ta tid å få tak i. Har deler hvis noen har et defekt batteri.. samt HV kabler
#17
Zebra hos høggere
#18
"Nye" TH!NK City produsert fra 2008 - 2012 / x
onsdag 27. mai 2020, klokken 11:49
x
#19
Har montert aksling fra 206 i en 2+2 funker perfekt :+1:
#20
Model S 2013 - 2022 / Sv: Bytte førersete TMS P85 - 14.mod.
tirsdag 17. september 2019, klokken 07:47
Bruker du ledningsnettet fra de gamle setene så passer det rett inn. Setter du inn seter av siste generasjon så får du ikke justerbare hodestøtter menn det kan fikses med egen bryter
#21
Model S 2013 - 2022 / Sv: Fullmakt for tilgang til servicehistorikk?
onsdag 04. september 2019, klokken 22:08
Det er slik hos alle bilmerker. Hvis du får ut service-historikk uten tidligere eiers samtykke brytes faktisk lovverket.
#22
[quote
Jeg mangler fortsatt dempematten under baksetene som Muffin linket til tidligere.
[/quote]

Den matten tror jeg sitter fast i gulvmatta. Har en matte fra en 2018 modell liggende og er temmelig sikker på at den sitter fast i den. Kan sjekke i morgen
#23
"Nye" TH!NK City produsert fra 2008 - 2012 / Pcu,er til salgs
lørdag 10. august 2019, klokken 20:13
4 gen 1 ukjent tilstand
1 gen 0 ukjent tilstand
4 gen 2 ukjent tilstand
1 gen 2 brukt med 2x25amp sikring
1 gen 2 ny med 2x25amp sikring

Bud motas enkeltvis eller samlet
#24
Sitat fra: FizCarloz på torsdag 27. juni 2019, klokken 08:20
Sitat fra: VWspirit på torsdag 27. juni 2019, klokken 07:49
Jeg fikk også EAP i min Hw 2.5, garantert i fra klargjører og selger
Har heller ingen oppgraderings muligheter.
Hva starter din VIN med? Kanskje der er en sammenhæng her :)

299


Sent from my iPhone using Tapatalk
#25
Jeg fikk også EAP i min Hw 2.5, garantert i fra klargjører og selger😊
Har heller ingen oppgraderings muligheter.
#26
Ta ned batteripakken og sjekk precharge motstanden
#27
1stk meget pen 2009 norskbygd Think nå med Li-batteri 40000km, sort, soltak.
1stk 2010 4 seter må på eu, Li-batteri, ac
1stk Li batteri med HV kabler for ommbygning fra zebra
Komplett orginal diagnose
Diverse varmere også 1 ny type luftvarmer
10-15 pcu'er, en helt ny i eske med 25A sikringer
+ en del lys og andre deler
Selges helst samlet
#28
Høres ut til at det er precharge resistoren som har tatt kvelden. Du kan sjekke med en pcan og enerdel software om det er feil med rlec kort, battericeller eller temperatur følere.
#29
Batteriet er nokk avkjølt og må stå med ladekabelen i. Oppvarming kan ta opptil 2 døgn. Reparasjon er nokk ikke lønnsom, det beste er å la bilen være tilkoblet så mye som mulig
#30
Kan tyde på at du har vakuum-dropp i batteriet ditt, det mister varmen og blir for kalt og må varmes litt for å få temperatur nokk til å starte.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA