Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - TeleTor1

#1
Klarer ikke å vri mot klokka bare med? Virker som om det er en 'stopper' som hindrer bevegelsen.  [ You are not allowed to view this attachment ]  
#2
e-up! / Sv: Forskjell E-up versjoner Highline - basismodell
mandag 01. mars 2021, klokken 10:08
Highline på e-up kommer med takluke som ikke er på 'basis' utgaven av 2014 modell.
#3
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Ioniq 5 nærmer seg
tirsdag 23. februar 2021, klokken 09:52
Utrolig dårlig løsning, når jeg til slutt kom inn var det 0000 biler igjen. Fikk likevel velge farge på bil og interiør samt min forhandler men kom aldri til PayPal siden.
#4
e-up! / Sv: 12v batteri, verksted!
tirsdag 10. november 2020, klokken 20:47
Fikk også akkurat beskjeden på min 2014 e-up '12V Batteri Verksted'. Jeg tenkte det var lav spenning så jeg ladet det over natten men beskjeden kom tilbake. Kjøpte 80-2400 på Biltema og ladet det opp over natten før bytte, dette batteriet passer perfekt i holderen. Men nå får jeg opp først 'Svakt 12V Batteri' så kommer '12V Batteri Verksted'.
Skal prøve å kjøre noen dager med dette for å se om det forsvinner av seg selv. Kan feilmeldinger re settes manuelt på e-up?
#5
e-Golf / Sv: We Connect app
fredag 31. juli 2020, klokken 13:19
Har nå fått beskjed om at jeg kan få pengene tilbake og at de avslutter mitt abonnement på We Connect.

Jeg synes det er veldig rart at feilen i min kommunikasjonsenhet sammentreffer med (konspirasjonsteori?) fornyelse av abonnementet på We Connect og dette med at 3G nettet stenger. Prisen på utskifting av kommunikasjonsenheten på 10.000,- er langt over det jeg synes denne tjenesten er verdt.
#6
e-Golf / Sv: We Connect app
onsdag 29. juli 2020, klokken 10:59
Ingen kontakt med We Connect siden 5-Mai-2020 her er beskjeden fra Digital Service Team
'Takk for din henvendelse til Volkswagen Digitale Tjenester.

Dessverre da vi undersøkte ditt kjøretøy tidligere i år i sak 000030317, fant teknisk avdeling ut at en forbindelse til kjøretøyet kan ikke bli opprettet uten at kommunikasjonsenheten blir byttet ut.

Vi har videresendt din forespørsel om kansellering av din «e-Remote» kontrakt til vår ansvarlige avdeling for dette, sammen med en forklaring av utfordringen du har opplevd vedrørende våre Digitale Tjenester.

Når vi mottar svar tilbake fra ansvarlig avdeling om denne saken kommer vi til å ta kontakt med deg igjen, for å oppdatere deg i saken.


Kan dette komme av et jeg lot abonnementet gå ut da jeg ikke fikk beskjed om å fornye det?
Siste oppdatering fra bilen er 5-Mai-2020 22:40 og jeg betalte for ett år den 6-Mai-2019
#7
e-up! / Sv: Aktivere Car-Net / We Connect
onsdag 29. juli 2020, klokken 09:54
Kan dette ha noe med at både Telenor og Telia slukker 3G nettet i Norge for tiden og det er på dette nettet e-up kommuniserer med serveren? Min e-up fra 2014 sluttet å kommunisere med WE Connect den 5 mai 2020.
#8
e-up! / Sv: Aktivere Car-Net / We Connect
mandag 27. juli 2020, klokken 07:51
Siste oppdatering for min e-up på We Connect var den 5 mai 2020. Har klaget til Møller og venter fremdeles på tilbakemelding utenom standarden at de har fått klagen og ser på saken.  :-1: Har hatt problemer tidligere og fikk pris på 10.000,- for bytte av en elektronikk boks i bilen men fikk den gang fikset det med en ta ut og sette inn igjen en sikring.
#9
Audi e-tron / Sv: Reservasjon av Audi e-tron
fredag 27. april 2018, klokken 14:01
Din plass I køen 4XXX hos Møller bil Minde. Mon tro når bilen blir levert... høsten 2019?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA