Stort sett har jeg inntrykk av at det er lite problemer med I-pace. De problemene som er kritiske ligger det kampanjer på så de får du fikset preventivt hos forhandler.
Selv har jeg:
- Skiftet ledningsnett til front DU (Kampanje)
- Skiftet ledning på 12v krets som tappet batteriet (Garanti)
- Skiftet baklamper (Garanti)
Når det gjelder vinteregenskapene har jeg lite å utsette.
+ Stabil og trygg på veien (testet bråbrems og unnamanøver rundt rådyr på glatta senest lørdag morgen)
+ Forvarming etc fungerer ypperlig
+ Lys og sensorer fungerer til tross for snø / slaps. Dette er ofte et problem som gjør at man ikke kan kjøre med ACC ved dårlig føre.
-+ Ladehastighet, hørt mye negativt, men beskriver erfart ladesesjon nedenfor.
Ikke forvarmet bil, kjørte ca 20 mil på riktig dårlig føre, typisk landeveihastighet 70ish snitt. Plugget i BKK 150kw lader på Gol og gikk inn for å handle. Ladekurven viser at den ladet med ca 40kw første 15 minuttene, før den steg til 74kw. Gjennomsnitt for sesjonen ble 50kw over 30 minutter, da dro jeg når den peaket i hastighet, så dersom jeg hadde trengt mer ville det gått kjappere. Jeg ankom med ca 20% og utetemperatur -12. Anser dette som nesten worst-case ladescenario.
Selv har jeg:
- Skiftet ledningsnett til front DU (Kampanje)
- Skiftet ledning på 12v krets som tappet batteriet (Garanti)
- Skiftet baklamper (Garanti)
Når det gjelder vinteregenskapene har jeg lite å utsette.
+ Stabil og trygg på veien (testet bråbrems og unnamanøver rundt rådyr på glatta senest lørdag morgen)
+ Forvarming etc fungerer ypperlig
+ Lys og sensorer fungerer til tross for snø / slaps. Dette er ofte et problem som gjør at man ikke kan kjøre med ACC ved dårlig føre.
-+ Ladehastighet, hørt mye negativt, men beskriver erfart ladesesjon nedenfor.
Ikke forvarmet bil, kjørte ca 20 mil på riktig dårlig føre, typisk landeveihastighet 70ish snitt. Plugget i BKK 150kw lader på Gol og gikk inn for å handle. Ladekurven viser at den ladet med ca 40kw første 15 minuttene, før den steg til 74kw. Gjennomsnitt for sesjonen ble 50kw over 30 minutter, da dro jeg når den peaket i hastighet, så dersom jeg hadde trengt mer ville det gått kjappere. Jeg ankom med ca 20% og utetemperatur -12. Anser dette som nesten worst-case ladescenario.