Ja dette er merkelige greier. Vet det er en del som kommer lengre enn BMW oppgir på dagens versjon, men har ikke all verdens tro på at en skal komme langt over 20 mil med 94 Ah uten å kjøre ekstremt sparsomt. For eksempel om du kommer 13 mil med dagens versjon kan du regne med å kjøre 27.2/18.8*13 = 18.8 mil med den nye...
Prisene ser fortsatt ut til å være de samme. I følge prislisten som ligger på bmw.no så koster en fully charged: 267 500 + 78 400 = 345 900.
Er mildt sagt spent på å se hvordan prisene utvikler seg når Ampera-e ++ kommer på markedet...
Når det er sagt så virker i3 å være en helt utrolig bil om målet er å beholde bilen lenge. Ekstremt lave servicekostnader samt utbyttbart batteri og rustfri
Prisene ser fortsatt ut til å være de samme. I følge prislisten som ligger på bmw.no så koster en fully charged: 267 500 + 78 400 = 345 900.
Er mildt sagt spent på å se hvordan prisene utvikler seg når Ampera-e ++ kommer på markedet...
Når det er sagt så virker i3 å være en helt utrolig bil om målet er å beholde bilen lenge. Ekstremt lave servicekostnader samt utbyttbart batteri og rustfri