Har nå hatt flere elektrikere på besøk.
Det blir nok til at det monteres opp en fast ladestasjon på 16A, hvor det trekkes IT en ny kurs på 20A med egen jordfeilbryter på.
Utendørs kontakter skal over tid ikke belastes med mer enn 8A, derav har Nissan forandret alle laderene sine på nye biler til 8A.
Har dog sent Mail til dem for å høre om det er mulig å bytte til en som er på 10A.
Jeg klarer meg ikke med ladetid på opp mot 20 timer.
Har ikke lademulighet på jobb, og heller ikke hurtiglademulighet til og fra jobb. Og når jeg er ferdig å kjøre sønnen rundt på aktiviteter på ettermiddagen, og har fått satt bilen på lading om kvelden er det normalt ca 20 % igjen på batteriet.
Da er klokken 19:00
Når jeg da tar den av lading 07:00 neste morgen, og bilen ikke har ladet til mer enn ca 60 prosent, da sier det seg selv at jeg sliter med rekkevidden den dagen.
Så jeg er avhengig av å få den på 100% innen 07:00 om morgenen.
Er den eneste bilen jeg har!
Det blir nok til at det monteres opp en fast ladestasjon på 16A, hvor det trekkes IT en ny kurs på 20A med egen jordfeilbryter på.
Utendørs kontakter skal over tid ikke belastes med mer enn 8A, derav har Nissan forandret alle laderene sine på nye biler til 8A.
Har dog sent Mail til dem for å høre om det er mulig å bytte til en som er på 10A.
Jeg klarer meg ikke med ladetid på opp mot 20 timer.
Har ikke lademulighet på jobb, og heller ikke hurtiglademulighet til og fra jobb. Og når jeg er ferdig å kjøre sønnen rundt på aktiviteter på ettermiddagen, og har fått satt bilen på lading om kvelden er det normalt ca 20 % igjen på batteriet.
Da er klokken 19:00
Når jeg da tar den av lading 07:00 neste morgen, og bilen ikke har ladet til mer enn ca 60 prosent, da sier det seg selv at jeg sliter med rekkevidden den dagen.
Så jeg er avhengig av å få den på 100% innen 07:00 om morgenen.
Er den eneste bilen jeg har!