Sitat fra: Fleksnes på torsdag 07. mars 2019, klokken 14:02
Mitt første (og kanskje siste?) innlegg på dette forumet. Føler det kanskje trengs en motpol mot dommedagsstemningen som har tatt over i tråden her.
Skulle bare si at jeg hentet bil på Lillestrøm i dag klokken 10:00. Var ingen feil eller mangler med bilen bortsett fra at hjulkapslene ikke var klare og må ettersendes. Lakk var fin, vinduer så bra ut, ingen skader på understell og alt så helt greit ut.
Kjørte noen mil og kalibrerte autopilot. Ingen varsellamper om feil dekktrykk så langt eller systemfeil på skjermen. Ingen ulyder. Ingen vind eller dekklyd som overdøvet Meyhem Lauren på stereoanlegget. Jeg kunne logge rett inn i min egen Spotify så har ennå ikke hatt behov for å nullstille skjermen. Bagasjerommet ble ikke fylt av vann selv om jeg var gærn nok til å åpne bagasjerommet med masse regnvann på bilen. Bakskjermen har ennå ikke falt av og jaggu lada ikke bilen med 16A med en gang jeg koblet til kabelen i garasjen min.
Kort oppsummert: knirkefri opplevelse så langt og veldig fornøyd med bilen. Spesielt etter å ha vært lettere nervøs etter å ha lest masse skrekkhistorier på forhånd.
Så fint at alt gikk bra for deg. Dessverre er det slik at det ikke går like bra for ganske mange. Det er håpløst å prøve å feie dette under teppet. Når noen skriver at "enkelte klager for mye" så skjønner de ikke at for hver misfornøyde kunde som sier ifra så er det mange som ikke gjør det. Og dette undergraver kundenes tiltro til Tesla, og dette vil være negativt på sikt.
Det er greit å være positiv og det er greit at ikke alle har problemer, men å prøve å skjule det at mange faktisk har problemer og blir behandlet dårlig av Tesla er ikke bra.