Hehe.. Usikker i høy fart når det var mest bykjøring i Tromsø..men fulgte biler i rundkjøring og gjennom lyskryss og over tromsøysundbrua, det klarte ikke AP1. Verken lyskryss, brua eller rundkjøringer var den til å stole på.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: kvp på torsdag 05. januar 2017, klokken 15:57
Hvordan setter du på forvarming før ladingSitat fra: kamuflars86 på torsdag 05. januar 2017, klokken 13:31
Fungerer fint i over -40, hilsen en som kjører i Karasjok og på vidda hver eneste dag
UMCen lader best på 32 amp i kulden.. 10amp eller 16 amp går også, men da bør en sette på forvarming for å få den til å starte ladingen, samt pakke adapteret inn i reinskinn og ull..men virker som hovedproblemet er at batteriet blir for kaldt å klarer ikke å ta imot strøm. Har ingen problem å kjøre Karasjok - Alta (19mil) i over -40. Fortsatt mye juice igjen da Varmeapperatet er forresten helt suverent Kan sitte i kupeen med kun genseren på når de med fossilbil ikke engang tørr å starte bilen