Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - eivindsen

#1
Model S 2013 - 2022 / Hvordan selge bilen
mandag 10. desember 2018, klokken 16:31
Jeg skal selge min S85, og vil gjerne ha minst mulig styr og best mulig pris. Er det verdt å betale sånt som marcusbil 15.000 for jobben? Har veldig liten tid til å følge opp en salgsprosess, så vil helst unngå å legge den ut selv. Hva eller hvem anbefaler dere?
#2
Model S 2013 - 2022 / Kjøpt "mandagsbil" - var det dumt?
mandag 28. desember 2015, klokken 22:33
Først: Takk til alle dere som spør og svarer her. Har fulgt med her over tid og fått gode svar på veldig mye.

Så til saken: I dag hoppet jeg i det og kjøpte en brukt S85 (tidlig 2014) fra Tesla på Skøyen. Tror det blir bra, men ble litt bekymra da jeg fikk dem til å gjennomgå servicehistorikken: Den har tydeligvis vært inne med jevne mellomrom for det ene og det andre opp igjennom, bl.a. har den byttet DU, bremser, lekkasje i bakluke, knirking i konsoll, batterikontakt etc. På den ene siden er det jo fint at mye av dette er fikset med noe som kanskje er bedre, men på andre siden blir man jo usikker på om dette rennet av småfeil vil vedvare.
Noen som har noen konkrete erfaringer å vise til her? Blir det bedre når den vanlige lista med kjente feil er rettet opp, eller er det mer sånn at noen biler er det masse tull med og andre ikke?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA