Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - Einride

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11
16
Model 3 / Sv: Kanskje mulig å bestille mid-range med litt triksing... :)
« på: onsdag 19. desember 2018, klokken 13:43 »
Men svart interiør burde jo då vere prisa lavare? Kvitt kostar vel rundt 8000 kr ekstra?
Uansett vanskelig å vite kva som ligger bak totalprisen den viser så lenge ein berre prøver seg fram med ulike kombinasjonar som egentlig ikkje er tilgjengeleg enda :)

17
Model 3 / Sv: Kanskje mulig å bestille mid-range med litt triksing... :)
« på: onsdag 19. desember 2018, klokken 10:58 »
Og (foreløpig) prisforskjell mellom AWD og RWD på LR ser ut til å vere ca 30 000 kr?


https://imgur.com/tVyKlGO

Samme spesifikasjon med AWD kostar ca 526K, mot 497 med RWD. Hadde håpa på større prisforskjell, egentlig (mao, lavare pris på RWD).

18
Hyundai KONA / Sv: Aksjoner på Hyundai Kona
« på: torsdag 13. desember 2018, klokken 22:42 »
Eg hadde bilen inne til forhandlar for eit par veker sidan, då bytta dei ein aktuator i ladeluka foran. Meiner den hadde -053 som kode. 056 har eg ikkje sett inne på myhyundai.no, men kanskje dei tok den i same slengen som det med ladeluka.

Men no har eg derimot ein ny kampanje-kode: 81C088. Nokon som veit kva det er for?

19
Kia Niro EV / Sv: Kia Niro EV First Edition
« på: onsdag 14. november 2018, klokken 16:20 »
Ja, når prisane er oppgitt inkl. mva betyr jo det at f.eks komplette vinterhjul med Continental VikingContact piggfrie dekk vil koste ca 14500 kr når dei blir kjøpt med bilen. Det er jo billegare enn til Kona, der prisane stort sett låg på 16900 kr hos forhandlarane for tilsvarande pakke.

Men føler meg ganske sikker på at prisane her er faktisk er eks. mva og at det står feil i prislista (er vel copy/paste frå fossilutgåva).

20
Hyundai KONA / Sv: Kupefilter
« på: tirsdag 06. november 2018, klokken 09:24 »
Ser ut til at Mann-Filter har med aktivt karbon, i alle fall:
https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/CARS%20%2B%20TRANSPORTERS/HYUNDAI/Kona/EV%20Electric%20(T274851)/Cabin%20Filter/CUK%2023%20019~1

Men finner det ikkje på eBay, der eg stort sett har kjøpt filter tidlegare.

21
Hyundai KONA / Sv: På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her
« på: torsdag 01. november 2018, klokken 09:36 »
Det veit vel knapt Hyundai Norge ein gang... Uansett er vel svaret «alt for få»  ;)

22
Kia Niro EV / Sv: Beholder du din FE etter at prisene nå ble kjent?
« på: torsdag 01. november 2018, klokken 09:35 »
Er vel ingenting i vegen for å få service gjort hos ein frittståande verkstad? Har sjølv gjort det på Zoe, og prismessig har lokal verkstad hatt serviceprisar på rundt 50-60% av det forhandlar tar (MF Bergen og Varden Bil Haugesund).

23
Kia Niro EV / Sv: Beholder du din FE etter at prisene nå ble kjent?
« på: mandag 29. oktober 2018, klokken 13:56 »
Svarte «Usikker», men er vel nesten bestemt på at det ikkje blir ein Kia Niro. Har kønummer tett oppunder 1000, så med leveringstakten dei legger opp til tippar eg det blir godt ut i 2019 før eg må avgjere kva eg vil gjere uansett.

Fryktelig traust utsjånad, berre fire «fargar» å «velje» mellom, ingen mulighet for hengerfeste eller app og ein til ein pris som inkludert levering og vinterdekk ser ut til å bli nesten 50 000 kr over Konaen me har? Neppe verdt det for litt større plass.

No hugsar eg ikkje kva alternativ ein hadde for lakk på det skjemaet for FE, men trur alle var metallic? I så fall er det ein rein lokkepris å antyde at FE kostar 377 400 kr når ein uansett må velge metallic i tillegg. Ikkje spesielt imponert over korleis Kia har håndtert dette.

Eg skjønar at dei set prisen delvis for å prøve å unngå at 90% av bilane går på Finn like etter utlevering, men trur òg det har samanheng med kva leveringstakt dei forventar. Hyundai ser ikkje ut til å klare å halde leveringstakten på Kona oppe, og ser vel ingen grunn til at Kia då plutselig skal klare det.

Ikkje veldig imponerande, Kia...

24
Hyundai KONA / Sv: Selge eller beholde Konaen
« på: lørdag 27. oktober 2018, klokken 09:57 »
Enig, virka som fryktelig dyr forsikring på Konaen. Mange forsikringsselskap gir deg 60% startbonus på bil nummer to, enkelte gir samme bonus som første bil (Gjensidige, blant anna?).

Uansett, det du kan vurdere er om Konaen vil kunne bli primærbilen i husstanden på sikt. Viss ikkje har du eit ganske godt argument for å selge den (med gevinst!) og så seinare kjøpe ein brukt elbil med nok rekkevidde til at den kan fungere som bil nummer to i ein del år. Ein tre år gamal Kia Soul vil fortsatt ha 4 års garanti igjen, for eksempel, det kan jo vere betryggande for mange.

I løpet av det neste året og to ser det jo ut til at utvalget av elbilar med lengre rekkevidde blir betraktelig betre, også om du trenger bil med litt større plass (og ikkje vil svi av 700 000 eller meir på ein premium elbil).

25
Hyundai KONA / Sv: Kona er død
« på: torsdag 11. oktober 2018, klokken 16:57 »
Det endrar jo saken litt. Eg antok i min naivitet at funksjonen faktisk fungerte som forventa... :D

26
Hyundai KONA / Sv: Kona er død
« på: torsdag 11. oktober 2018, klokken 15:30 »
Lurte på det same. Eg får innimellom opp den meldingen i displayet på bilen når eg starter den om at den bruker hovedbatteriet til å lade 12-volts batteriet ved behov.
Trur funksjonen kan skruast av i innstillinger, men eg har i alle fall ikkje skrudd den på, så den er tydeligvis på som standard. Då burde vel ikkje dette vere eit problem?

27
Kia Niro EV / Sv: Niro kommer uten APP? En real kalddusj...
« på: lørdag 29. september 2018, klokken 20:14 »
App/Zoe og manglende hurtiglading og kresen mtp nett(kan ikke lade på IT fordelingsnett) er et lett valg for meg: velger lett bort App mot å kunne lade overalt. Samt hurtigladere 2-4-5 ganger raskere enn Zoe.....
Nå vet jeg ikke hvor raskt Zoe blir varm, men når Bil testet Soul og Zoe i 2014 så fikk Soul skryt for å være varm og god i rundt -20, mens Zoe ble omtalt som sommerbilen..... Mulig Zoe ikke er optimal vinterdag ift Kia/Huyndai?

Er fullstendig klar over alle utfordringar bilen har elles, har tross alt hatt ein Zoe i over 3 år no (og hadde neppe valgt Zoe igjen). Men dei skal ha skryt for det dei faktisk får til sånn nokonlunde, som i tillegg ein heilt ny elbil i 2018 ikkje får til (Kona, mest sannsynleg også Niro) ;)

28
Kia Niro EV / Sv: Niro kommer uten APP? En real kalddusj...
« på: lørdag 29. september 2018, klokken 11:47 »
Dei som klarar seg uten app mistenker eg at aldri har hatt det, eller kun parkerar i garasje vinterstid ;)

Men for å vere litt meir seriøs så er app veldig kjekt å ha.

Største idiotien til Hyundai på Kona (og Ioniq?), og som sikkert vil gjelde for Niro også, er derimot at du må stå tilkobla straum for å kunne forhåndsvarme bilen. Eg kunne stort sett klart meg med pre-definerte tider for oppvarming av bilen, men når bilen MÅ lade for at dette skal aktivere, blir det ganske ubrukeleg. Med 64 kWh batteri vil dei aller færraste måtte lade kvar natt. Og når bilar med ~20 kWh batteri kan forvarme utan å lade, burde i alle fall ein bil med tre gongar kapasiteten ha det. La det vere opp til brukaren om dei vil bruke batterikapasitet på dette eller ikkje, og set heller eit nedre nivå for oppvarming, f.eks 25% eller 30% batteri.

Renault Zoe har sine feil, men på akkurat forhåndsvarming har dei gjort mykje riktig. Mulighet for timer i bil og timer frå app, mulighet for å starte oppvarming umiddelbart frå app OG frå nøkkel. Veldig nyttig!

29
Elbiler i media / Sv: Én Kona mindre på veien
« på: fredag 28. september 2018, klokken 12:36 »
Ein tre veker gamal sak, som i tillegg er bak betalingsmur?  :-1: ;)

30
Hyundai KONA / Sv: Hvilke ski-/takbokser passer på kona
« på: mandag 24. september 2018, klokken 20:49 »
Hm, 225 cm lengde må jo bety at den stikker ganske godt ut foran på bilen?

Men den var ikkje så avskrekkande pris på, i alle fall:
https://autoload.no/produkt/takbokser/calix/calix-430-flat-glossy-black-dual-opening-ny-modell-med-flat-bunn

Har nokon her erfaring med Autoload.no?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11