Ser her hjemme, at Lyse opererer med slike priser
99,- for en lading er jo helt på trynet. Ikke rart jeg aldri har sett en bil der
99,- for en lading er jo helt på trynet. Ikke rart jeg aldri har sett en bil der
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Olemann på lørdag 18. april 2015, klokken 14:03Tror ikke det er god butikk å legge til utstyr, med tanke på annenhånsverdi. Om 3-5 år er ikke en førstegenerasjon elbil noe verdt uansett.
Eneste jeg tok med for å sikre salgs-pris ved salg en gang i framtiden. Bil uten hurtiglade mulighet har et helt annet bruksområde, og dermed færre interessenter.
Både stor/liten skjerm, 2 eller flere høyttalere, farge, felger etc kan de fleste som kjøper brukt bil om noen år leve med, men kan den ikke hurtiglades så er den for mange rett og slett ikke noe alternativ.Sitat fra: Torodd Stangeland på fredag 17. april 2015, klokken 23:45
Enig i det. Vurderer derfor å droppe hele hurtiglader pakken.
Sitat fra: pagal på lørdag 18. april 2015, klokken 12:43Type 2 er i utgangspunktet lagd for trefase. Men Bmw har valgt å sette inne en lader som bare benytter den ene fasen. Og da blir det max 16A hos meg, hurtigladeopsjon eller ikke.
Mode3 Type2 er 3 fas 400V. Det indikerer at bilen takler 400V. Usikker på hvilket "brukergrensesnitt" som trengs for å benytte rød 16A CEE kontakt. Antar at mobil ladekabel med rød stikk og Type 2 fungerer. Evt. et fast Type2 punkt. Har ikke funnet spesifikasjoner for i3 om bord lader. Men noen her på Forumet kan muligens hjelpe.
For øvrig gratulerer jeg deg med valget av bil. Mistenker at du kommer til å bruke den mye mer en du antar, det har større mulighet til med alle lade alternativet. Husk at hver gang du lar fossilen stå, så sparer du miljøet og penger.