Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - pudderjagar

#31
Da  er uten tvil beste løysinga å droppe kjøp men la utbygger få vite kvifor du droppar dei.
#32
I nokon ytterst få tilfeller er dette begrensa og da er helst der det er 43kw ac lading. Dei aller fleste klarer 22 kw samtidig.
#33
Du kan ac lade samtidig som ein annan bil dc ladar.
#34
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
mandag 19. august 2019, klokken 22:40
INteressant. Kanskje dei nettopp har fått ein avtale. Eg har leita gjennom Pluggsurfing sitt kart i Sverige men ikkje funne ein einaste ein enno.
#35
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
mandag 19. august 2019, klokken 17:19
Eg leita litt på Pluggsurfing men fant ikkje stasjonane til Incharge der. Har du navnet på den du fant på Pluggsurfing som var Vattnfalls?
#36
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Lading Geilo
søndag 18. august 2019, klokken 21:50
Vil bare bemerke at ladaren på Geilo klarer 2 biler samtidig. Ein Chademo/CCS og ein Type2. Er Chademo/CCS opptatt så kan ein spare ein del tid på å bruke Type2 til den vært ledig. Dei fleste nye bilar i dag kan lade med 7 kw og opp til 22kw.
#37
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
søndag 18. august 2019, klokken 15:44
Vattnfall er det same som Incharge i Sverige. Dei har eigen app som da fint går å registrere seg på og starte lading umiddelbart.

Mest spent på kva prisforskjellen er for den kan til tider være veldig stor hjå Pluggsurfing. Men for all del, sjlø om da er dyrt så er da ein flott backup å ha hvis andre betalingar skjærer seg. Noko eg fekk oppleva i Danmark for ei veke sidan.
#38
CCS / ChaDeMo hurtigladere / Sv: Fortum øker prisene?
tirsdag 13. august 2019, klokken 18:02
Poenget er vel at ein skalhjemmelade bilen mest mulig og opp mot 95% av tiden. Når ein då reknar inn hurtiglading på totalutgiftene på eit år så kan hurtigladinga koste langt over da da koster i dag.
#39
Problemet er vel ikkje å løyse kontakten frå bilen men at andre kan stoppe ladinga. Då må eigaren tilbake og starte den på nytt hvis ein i heiletatt oppdagar da.

Da hjelper ikkje andre å stoppe ladinga når fei okkje får frigjort kabelen. Då irriterer da både eigar og drn som vil lade.

Hadde vært gint om bilen kunne låst opp ladekontakten når den var fullada ved hurtiglading
#40
CCS / ChaDeMo hurtigladere / Sv: Nye BKK ladestasjoner
lørdag 03. august 2019, klokken 08:02
Du kan bruke hurtigladeren sin kortleser også til å lese brikkeid. I Bilkraft går du inn på "Brukerprofil" "Ladebrikker" og "Autoskann Ladebrikke"  Husk også å koble bilen til laderen og trykk på start slek at du aktiverer kortleseren før du fysisk skanner brikka. Følg så instruksjonene på skjermen, du skal blant annet scanne brikka 2 ganger
#41
Sitat fra: Henrik900 på fredag 02. august 2019, klokken 11:16
Sitat fra: pudderjagar på fredag 02. august 2019, klokken 10:52
Korleis er da for dei som kobblar seg på i ettertid?

Må dei betale etablering på 8000kr på lik lingje som deg eller kan dei bare koble seg på utan etablering?

Kven er da som tek finansierinskostnadane for dei leilighetene som ikkje koblar seg på? Hvis du betaler 8000kr no og anlegget kostar 400 000kr så må jo nokon betale dei reserende 392 000kr. Kven gjer da?

Det siste eg lurer litt på er: 400 000kr / 70 leiligheter = 5 715kr. Kvifor betaler du då 8 000kr i etablering?

At du får bytte inn din eksisterande ladestasjon mot ein "gratis" i fellessystemet synest ikkje eg er så galt. At dei ikkje har informert deg litt betre er litt dumt.

Alle som ønsker å ha lader må betale 8000 + 23 000 for ladeboks. Dette er kalt et "selvfinansierende prosjekt", de regner med at det er såpass stor pågang på lademarkedet fremover at dette skal dekkes innen 5 år. Summen på 8000, eller påslaget på 0,5-0,75 er ikke forklart noen sted. Jeg synes også det er ok å bytte gammelt mot nytt, men det skal fortsatt gjøres på en ok måte.

H

23 000 +8000 syntest eg var frykteleg dyrt. Hvis alle 70 enheter bestiller til slutt så har jo prisen blitt 31 000 x 70 = 2 170 000kr for eit anlegg som i utgangspunktet koster ca 400 000kr. Her må eg ha gått glipp av noko eller misfortsått.
#42
Korleis er da for dei som kobblar seg på i ettertid?

Må dei betale etablering på 8000kr på lik lingje som deg eller kan dei bare koble seg på utan etablering?

Kven er da som tek finansierinskostnadane for dei leilighetene som ikkje koblar seg på? Hvis du betaler 8000kr no og anlegget kostar 400 000kr så må jo nokon betale dei reserende 392 000kr. Kven gjer da?

Det siste eg lurer litt på er: 400 000kr / 70 leiligheter = 5 715kr. Kvifor betaler du då 8 000kr i etablering?

At du får bytte inn din eksisterande ladestasjon mot ein "gratis" i fellessystemet synest ikkje eg er så galt. At dei ikkje har informert deg litt betre er litt dumt.
#43
R-link Store har fått ny og betre design men eg slit med å få laste ned appene eg har kjøpt. I bilen går da greit men her er da ei kraftig begrensining på størrelsen som kanlastast ned.

Er da nokon andre som har prøvd og fått da til?
#44
Men kva hvis man avslutter ladinga i bilen. Då får ikkje operatøren betalt?
#45
NEC400:2018 er ei bok som er frykteleg tung å lese i, og med 2018 utgaven så vart da bare meir svevande og da er meir opp til installatøren å velge rett!! Kan vel ikkje bli værre!
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA