Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - pudderjagar

#16
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Brukere av Plugsurfing - Les dette!
tirsdag 10. desember 2019, klokken 19:14
For å lade på Ionety så er da enklare å registrere seg hjå Circle K. Legge inn ei RFID brikke og bruke den å starte ladinga med.

Kan og brukast på E-On i Danmark og Virta sit nettverk hvis du er utenlands.
#17
Denne standarden er klar i Norge og men da er ein del usikkerhetsmoment rundt den. Blant annet så er ikkje MAC adressa unik for kvar bil. Noko som betyr at du kan risikera å måtta betala for at ein fremmed bil med same adressa som deg.

Så her må ein nok vente litt får da får den store utbredelsen.
#18
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Brukere av Plugsurfing - Les dette!
søndag 01. desember 2019, klokken 17:34
Da vil sei at kredittkrot kan ikkje brukast, men eit kort som gjev direkte tilgang til kontoen din (Debitkort) kan brukast.

Skulle da då skje ei feilbetaling så vil pengane være overført i da dei går ut av konto. Dette er nok heilt uaktuelt for meg. På eit kredittkort så vært pengane ståande hjå kortselskapet ei viss tid og du har 65 dagar påd eg til å klage på handelen. Kan du doumentera at dei har tatt for mykje betalt så må kortselskapet føra pengane tilbake til deg som kunde. Mykje tryggare.
#19
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Brukere av Plugsurfing - Les dette!
søndag 01. desember 2019, klokken 12:17
Er da mulig å bruke kredittkort hjå Pluggsurfing? Eg fekk beskjed hjåd ei at dei bare hadde fakturaløysing for oss utanfor Tyskland.
#20
Da er sagt frå Audi at da mest sansynleg skal være mulig.
#21
Synest ikkje dette bør være noko problem. med 10 type2 og 8 DC hurtigladarar så bør da gå an å få til noko her. Dei fleste bilane i dag har 6,6 kw lading og då har du full bil på snaue 4 tima.

Kjøre du Zoe eller Audi e-tron så har du 22kw. Då er hurtiglading bortkasta.

Etter fleire som brukar ladarane etter fleire vært da sett opp.
#22
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Brukere av Plugsurfing - Les dette!
mandag 04. november 2019, klokken 17:14
Men hvis du hevder at det er feil på prisen så vil du gså vite hvor du har betalt for mye. Pluggsurfing har logg over alle ladingene.

Husk og at da er enorm prisforskjell mellom de forskjellige ladepunktene. Når eg var i Tyskland såhadde eg Pluggsurfing og NewMotion brikke. Her kunne det være en prisforskjell på 300kr på samme stolpe mellom de 2 brikkene.
#23
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
lørdag 19. oktober 2019, klokken 08:55
Han med pølsebua eller skalldyrkassen sin har bare 1 terminal og han kan passe på terminalen sjøl. Hurtigladeoperatørene har 1000 ladere og dermed må ha 1000 kortlesere. Då begynner da å koste samt vedlikehold på den fordi den står utendørs.

Og da er vel ikkje så mykje enklare med bankort? Der må du inn med kortet. Taste pinkode og gjerne pumpenummer og ladetype. Med brikke så setter du rett kabel i bilen og sveiper brikka over kortlesaren og så startar ladinga.
#24
CCS / ChaDeMo hurtigladere / Sv: Nye BKK ladestasjoner
lørdag 19. oktober 2019, klokken 08:49
Husk at du må sjå bilholdet under eit og ikkje bare enkeltturer.

Skulle du hatt fossilen bare for å kjøre ferieturer ville bilhodet blitt veldig dyrt og langt over da du har i dag. Dyrast er å ha begge bilane for å kjøre "billigt" i kvar sinkategori. Eller du kan gå tilbake til forssilen og betale dyrt for dei 98% og billig for dei 2%.

Du kjører billigt i 98% av turene men dyrare i 2% av turane. Nedover Europa er det priskonkurranse hvis du sjekker litt og kan fort få lading som er billigare enn i Norge.
#25
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
søndag 13. oktober 2019, klokken 20:17
Sitat fra: Rollep på søndag 13. oktober 2019, klokken 11:07
Sitat fra: pudderjagar på søndag 13. oktober 2019, klokken 10:15
Forresten, ein kan få da så enkelt at da kjem 1 betalingsterminal på kvar lader men då går prisen opp med x5 pga leigeprisen og driftskostnader på terminalen. Og ingen vil vel betale så mykje for lading for da skal jo alle nordmenn ha gratis!!!!!!!!!!!!!
Installere betalingsterminal på hver lader? Hvorfor ikke bruke kontaktløs betaling, lesere finnes jo allerede på hver eneste lader.

Da enkle svaret her er at RFID lesaren som set på ladarane i dag ikkje er i nærheten av den sikkerheten den må ha for å kunne brukast som betalingsterminal mot bankkort. Alle data som vært lest av lesaren går i klartekst til baksystemet og kan lesast i klartekst i baksystemet.

#26
Zoe / Sv: Hvordan har batteriene våre det da ? (CanZE , SOH)
søndag 13. oktober 2019, klokken 10:17
Er du sikker på at SOH er på heile batteriet med buffer og ikkje bare på aktivt område?
#27
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
søndag 13. oktober 2019, klokken 10:15
Synest ikkje betalingsløysingane er så vankslege i Norge og iallfall ikkje utanfor norgesgrensa. Bruk av brikke er enklare enn bankkort sidan du slepp pinkoden.

I Norge kan du registrere ei brikke hjå alle operatørene og betaling via bankkort.

I utlandet har du betalingsløysingar som gjer at du kan bruke 1 brikke på nesten alle ladere. Kor mykje enklare kan ein få da.

Forresten, ein kan få da så enkelt at da kjem 1 betalingsterminal på kvar lader men då går prisen opp med x5 pga leigeprisen og driftskostnader på terminalen. Og ingen vil vel betale så mykje for lading for da skal jo alle nordmenn ha gratis!!!!!!!!!!!!!
#28
Nissan e-NV200 / Sv: Aktiv batterikjøling?
lørdag 05. oktober 2019, klokken 00:05
Da som undrar meg er at dei ikkje tek varmen frå batteriet via AC anlegget og inn i kupeen. Er litt usikker på om da er kjølesløyfe i batteriet eller da er kaldluft den brukar.
#29
Nissan e-NV200 / Sv: Aktiv batterikjøling?
søndag 29. september 2019, klokken 22:33
Eg har vært på langtur med bilen noko som innbefatta 8 hurtigladingar på turen. Kjørte den ned mot 5% for så å lade til den droppa effekten til 45kw. Dette betyr mykje varmeproduksjon i batteriet sidan den enten kjørte eller hurtiglada. Da eg oppdaga var følgende:

Bilen har aktiv kjøling men så lenge du starter bilen under lading og har vareapparatet på så kjøler den ikkje batteriet. Temperaturen på 6de lading var då 50 grader i batteriet og bilen reduserte ladinga til 30kw.

På 7ende ladinga så starta eg ikkje bilen og då kjølte bilen batteriet slek at temperaturen sank frå 47 grader til 41 grader under ladinga. På dei andre ladingane så klarte ikkej bilen å senke temperaturen sjøl om den reduserte ladehastigheita.

Når eg kikka ned under panseret så kunne ein kjenne at AC anleggeg gjekk for full musikk både med radiatorvifta og på tur/retur rørene.
#30
Lading i Sverige og Danmark / Sv: Lading i Sverige - Samletråd.
onsdag 11. september 2019, klokken 17:47
Eit lite tips er å bruke kun E-on nedover svenskekysten. Eon i Sverige har kredittkortleser og tar 50kr pr lading så du kan lade så lenge du vil.

Ellers så er det eit større antall gratisladarar nedover Svenskekysten og.
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA