Er det noe særlig å spare, kontra bare å bytte de hos Møller, f.eks. ifbm. service?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: daktari på mandag 04. september 2023, klokken 22:54Sitat fra: Storg på mandag 04. september 2023, klokken 22:12Takk for tips om video, den var nyttig.Sitat fra: daktari på mandag 04. september 2023, klokken 07:45Sitat fra: Storg på mandag 04. september 2023, klokken 00:44Er ikke det et askebeger?Sitat fra: daktari på søndag 03. september 2023, klokken 23:39Hvor lade mobilen?
Rett foran start/stopp knappen inn mot midtkonsollen.
Se denne videoen. 5:25
https://youtu.be/nZ45X91U1WM?si=bElDz8Dv0-BYeR51
Men ufattelig dårlig plassering av telefonlader. Himmel og hav hva driver de Audi-folkene med?
Sitat fra: ThomasEL på fredag 13. oktober 2023, klokken 12:44@Elektro:
Jeg gjetter på
at årsaken hovedsaklig er at cellene har vært ubalanserte. Lenge siden forrige topplading?
De få gangene jeg topplader, og hvis bilen med et uhell (🤪🤪🤣🤣) blir stående en halvtimes tid, så er det ikke så uvanlig med i alle fall 2-3 prosentpoengs dropp.
Sitat fra: torerik på tirsdag 26. september 2023, klokken 00:29Q8 e-tron 55 ble i alle fall mye mer aktuell for oss med denne kampanjen. Og ja, det skal sikkert «selges ut» eldre modeller før Q6 kommer. Men det gjør da ingenting, Q8 er en flott bil. Med «rett» utstyr ser jeg den blir litt dyrere, men stadig godt under 900k. Det er langt billigere enn tilbudet jeg fikk på iX40(!), som jo har langt mindre batteri/rekkevidde.
Sitat fra: daktari på mandag 25. september 2023, klokken 07:46Sitat fra: torerik på mandag 25. september 2023, klokken 00:40Ser at Audi kjører kampanje på Q8 e-tron 55, Advanced Plus Limited ligger fra 817k inkl. vinterhjul. Tilsvarende konkurrent hos BMW må vel bli iX50 Fully Charged, denne skal de ha 1060k for. Dette virker da veldig «billig» hos Audi?Da er det med store batteriet?
Til sammenligning fikk jeg tilbud på en Q4 e-tron 45 tidligere i sommer, denne skulle de ha 700k for.
Q8 e-tron 55 kampanjen virker som mye bil for pengene..?
Bmw har vel mer utstyr til den prisen? Audi har em tendens til å selge biler uten utstyr.
Sitat fra: torerik på mandag 25. september 2023, klokken 00:40Ser at Audi kjører kampanje på Q8 e-tron 55, Advanced Plus Limited ligger fra 817k inkl. vinterhjul. Tilsvarende konkurrent hos BMW må vel bli iX50 Fully Charged, denne skal de ha 1060k for. Dette virker da veldig «billig» hos Audi?
Til sammenligning fikk jeg tilbud på en Q4 e-tron 45 tidligere i sommer, denne skulle de ha 700k for.
Q8 e-tron 55 kampanjen virker som mye bil for pengene..?
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 20. september 2023, klokken 10:56Tesla har i liten grad hatt konkurrenter før de siste årene. For 10 år siden hentet jeg ut min første Model S, og da var det ikke et eneste alternativ,så jeg skjønner godt den raske veksten selv om det bare er innenfor et veldig smalt segment.
Nå er heldigvis modellutvalget i ferd med å bli såpass greit at det er noe for en hver smak og jeg har ikke inntrykk av at andre produsenter lar kampen om dette segmentet passere. Selv Toyota har flagget at de kommer med en rekke modeller, noe som er helt nye takter derfra.
Jeg er uansett veldig glad for at Tesla satt i gang og sparket andre produsenter litt på skinnleggen. Uten Tesla hadde jeg kanskje ikke kjørt bilen jeg har i dag.
Sitat fra: RJK på tirsdag 19. september 2023, klokken 15:29At Toyota produserer veldig mange biler per år, og samme med VW, det vet vi. Men de har da jammen brukt tid på å bygge seg opp. Og spesielt de to merkene er jo en av grunnene til at det nå skal mye mere til for å lykkes som ny bilprodusent.
Det som hadde vært interessant, er å se hvor lang tid det tok fra de startet tilde hadde nådd 5 millioner produserte biler. Sånn for sammenligningens skyld. Tror ikke de vokste like fort som Tesla har gjort.
Sitat fra: alpefiol på torsdag 14. september 2023, klokken 22:54Update; forsikringsselskapet tar ikke denne skaden.