Jeg gjorde det enkelt.Nesten gratis og ekstremt solid.
Bolten er solid og sikrer at bilen ikke kan gli av.
Bolten er solid og sikrer at bilen ikke kan gli av.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Tellus på onsdag 24. april 2019, klokken 11:44Sitat fra: Teslamats på onsdag 24. april 2019, klokken 11:40Sitat fra: Tellus på onsdag 24. april 2019, klokken 09:57
10% bedre rekkevidde ved å bytte motor virker ekstremt høyt. Hvis dette er riktig så er dagens motorer helt på trynet.
Uansett så beviser dette at teslafansen sin lovprising av induksjonsmotorene til Tesla manglet substans.
For et håpløst innlegg. At du gidder. Alle vet jo at Tesla har hatt de mest effektive motorene så langt, og lengst rekkevidde per kWt.
Trodde først dette var ironisk ment, men det var det visst kanskje ikke
Kind of makes my point....
Sitat fra: Tellus på onsdag 24. april 2019, klokken 09:57
10% bedre rekkevidde ved å bytte motor virker ekstremt høyt. Hvis dette er riktig så er dagens motorer helt på trynet.
Uansett så beviser dette at teslafansen sin lovprising av induksjonsmotorene til Tesla manglet substans.
Sitat fra: 1000kwh på fredag 12. april 2019, klokken 09:22
Det som er veldig positivt er at Tesla nå selger en bil som faktisk kunne tålt noe moms eller avgifter. Så dette går veien uansett!
Totalprisen fremgår veldig tydelig på min datamaskin i hvertfall. Ikke noe villedende.
Sitat fra: Kim- på mandag 08. april 2019, klokken 11:12Sitat fra: o.b.lix på mandag 08. april 2019, klokken 09:07
Det skal jo ha kommet nye viskerblad til X, kanskje de er med andre hull, noen som vet?
Viskerne til trådstarter ser lik ut som på mine okt 2018.
Sitat fra: 1000kwh på fredag 05. april 2019, klokken 17:22Sitat fra: Amatøren på fredag 05. april 2019, klokken 16:36Jeg hørte nå en nyhetssak på radioen i dag angående mer juks fra Tyskland, så det er ikke gammelt nytt.
Gammelt nytt.
21. juli 2017 - 16.31
18. SEP. 2018 - 11:27
Bra det oppdages!!
Sitat fra: cra på fredag 05. april 2019, klokken 09:21
Najs! Kan jeg dele denne på elbilwiki? Der blir den liggende permanenet; det som ligger i diskusjonstråder har det med å forsvinne/drukne etterhvert som nye tråder startes.
Sitat fra: Imagine på mandag 01. april 2019, klokken 15:39
Ok - da har jeg kjørt samme strekke med Model S p100d (minus 5 grader i snitt) og e-tron (+5 grader i snitt).
Avstanden er fra Bærum til Teslacharger ved Porsgrunn. Forbruk Tesla: 27,7. Forbruk e-tron 27,2.
Kjørte nok enda litt røffere med Teslaen og det var jo 10 grader kaldere da jeg kjørte Teslaen. Begge startet med 100% batteri. Men en P100D hadde altså 47% igjen og e-tron hadde 52% igjen. Har bilder som jeg sammenligner. Og det blir jo fordel for e-tron temperaturmessig. Men jeg vurderte p100d før jeg kjøpte e-tron og derfor sammenlignet jeg nettopp disse to. Hvordan laster man bilder enklest opp her?