Jeg har nettopp kjøpt Easee via Cirkle K - det vil jeg IKKE anbefale!
Installatøren tok kontakt og monterte ladestasjonen etter avtale, dette gikk fint og bilen ladet som den skulle.
Så skulle jeg koble laderen mot den fantastiske CirkleK appen for å få tilgang på "smarte" funksjoner for å styre lading - da begynte moroa... I appen må man legge inn en kode som skal følge med i et eller annet velkomstbrev, det hadde jeg ikke fått. Prøvde å ringe kundeservice, kom bare til en telefonsvarer, sendte en epost i steden. Neste dag fikk jeg svar og kode, men den klarte jeg ikke å aktivere i appen, får bare feil. Jaja bilen ladet da ihvertfall.
Neste dag får jeg en ny epost fra kundeservice, lader er nå "aktivert" og kan styres fra app. Appen lot seg ikke aktivere, fikk bare feilmeldinger. Bilen ville da ikke lade lenger! Jeg trengte strøm, prøvde å ringe kundeservice- men de er kun åpen mandag-fredag 08-16! Merkelig nok er jeg sjelden hjemme mandag til fredag 08-16, kundeservice for hjemmelading med slike åpningstider er en vits! Heldigvis fikk jeg ladet på jobb slik at jeg hadde nok strøm til å kjøre hjem.
Sendte en passe irritert epost til "kundeservice" og beskrev problemet. Neste dag fikk jeg svar om at de hadde litt tekniske problemer med appen. Kundeservice fikk programmert laderen til å starte automatisk uten autentisering, så nå har jeg en lader som ihvertfall lader bilen når jeg setter i kabelen. Appen har jeg nå gitt opp.
Hadde jeg visst hvor trøblete dette skulle bli hadde jeg bestilt en "dum" lader uten slike fantastiske "smarte" funksjoner.
Installatøren tok kontakt og monterte ladestasjonen etter avtale, dette gikk fint og bilen ladet som den skulle.
Så skulle jeg koble laderen mot den fantastiske CirkleK appen for å få tilgang på "smarte" funksjoner for å styre lading - da begynte moroa... I appen må man legge inn en kode som skal følge med i et eller annet velkomstbrev, det hadde jeg ikke fått. Prøvde å ringe kundeservice, kom bare til en telefonsvarer, sendte en epost i steden. Neste dag fikk jeg svar og kode, men den klarte jeg ikke å aktivere i appen, får bare feil. Jaja bilen ladet da ihvertfall.
Neste dag får jeg en ny epost fra kundeservice, lader er nå "aktivert" og kan styres fra app. Appen lot seg ikke aktivere, fikk bare feilmeldinger. Bilen ville da ikke lade lenger! Jeg trengte strøm, prøvde å ringe kundeservice- men de er kun åpen mandag-fredag 08-16! Merkelig nok er jeg sjelden hjemme mandag til fredag 08-16, kundeservice for hjemmelading med slike åpningstider er en vits! Heldigvis fikk jeg ladet på jobb slik at jeg hadde nok strøm til å kjøre hjem.
Sendte en passe irritert epost til "kundeservice" og beskrev problemet. Neste dag fikk jeg svar om at de hadde litt tekniske problemer med appen. Kundeservice fikk programmert laderen til å starte automatisk uten autentisering, så nå har jeg en lader som ihvertfall lader bilen når jeg setter i kabelen. Appen har jeg nå gitt opp.
Hadde jeg visst hvor trøblete dette skulle bli hadde jeg bestilt en "dum" lader uten slike fantastiske "smarte" funksjoner.