Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - SabreMan

#31
Model 3 / Sv: Hvilken bil kommer du fra?
fredag 01. februar 2019, klokken 17:12
Dere som ikke har bil for øyeblikket, kan ta utgangspunkt i den forrige bilen dere eide.
#32
Model 3 / Sv: Hvilken bil kommer du fra?
torsdag 31. januar 2019, klokken 22:03
Sitat fra: ok67 på torsdag 31. januar 2019, klokken 21:59
Burde vore mogeleg med fleire valg...

Har i dag ein Opel Insignia, som er til salgs og ein iMiev og ein Peugeot Partner som begge blir beholdt.

Det er bare å lage en ny avstemning hvis du er interessert i andre data. Flere avstemninger er bare moro.
#33
Model 3 / Hvilken bil kommer du fra?
torsdag 31. januar 2019, klokken 21:15
Dere som har bestilt Model 3, hva kommer dere fra? Alternativ 3 til 8 henviser til prisen på bilen da du kjøpte den, ikke nybilprisen (med mindre du kjøpte den ny).
#34
Model S 2013 - 2022 / Sv: HEPA-filter. BioWeapon. Welcome.
tirsdag 29. januar 2019, klokken 11:49
Er det noen som har måttet slå på Bioweapon Defence Mode fordi hepafilteret alene ikke var nok?
#35
Model S 2013 - 2022 / Sv: HEPA-filter. BioWeapon. Welcome.
søndag 20. januar 2019, klokken 22:21
Sitat fra: turfsurf på søndag 20. januar 2019, klokken 21:47
Sitat fra: SabreMan på søndag 20. januar 2019, klokken 21:38
Blokkerer det skitten luft utenfra når resirkulering er av?
Ja

Supert. Da tror jeg at jeg går for dette. Det er mye skitten fyring der jeg kjører.
#36
Model S 2013 - 2022 / Sv: HEPA-filter. BioWeapon. Welcome.
søndag 20. januar 2019, klokken 21:38
Blokkerer det skitten luft utenfra når resirkulering er av?
#37
Model S 2013 - 2022 / Sv: Tesla uten FSD
fredag 18. januar 2019, klokken 17:25
Det er ingen FSD-funksjoner ennå. Alt som finnes, er Enhanced Autopilot.

Hvis det er en annonse du henviser til, regner jeg med at eieren ikke har betalt for FSD.
#38
Model S 2013 - 2022 / Sv: HEPA-filter. BioWeapon. Welcome.
fredag 18. januar 2019, klokken 16:24
Sitat fra: krister461 på fredag 18. januar 2019, klokken 16:21
Sitat fra: SabreMan på fredag 18. januar 2019, klokken 14:53
Dere som har det, er dere fornøyd? Har dere det på hele tiden?
Hepa-filteret er jo der hele tiden, og all luft som går inn i kabinen når dører og vindu er lukket går vel via det.

OK, trodde at det var en knapp for å slå det på.
#39
Model S 2013 - 2022 / Sv: HEPA-filter. BioWeapon. Welcome.
fredag 18. januar 2019, klokken 14:53
Dere som har det, er dere fornøyd? Har dere det på hele tiden?
#40
Når jeg sitter i passasjersetet og føreren forlater bilen, slik at alt slår seg av, trykker jeg på førersetet. Da slår bilen seg på igjen.
#41
Model S 2013 - 2022 / Sv: Tesla vinteroppdatering 2018.48.12.1
torsdag 20. desember 2018, klokken 12:31
Sitat fra: Øggen på torsdag 20. desember 2018, klokken 12:30
Har 2.5, men ingen "Pole Position" her heller. Mulig det kun e på bila med nyeste skjermen??

Når byttet de til ny skjerm?
#42
Model S 2013 - 2022 / Sv: Tesla vinteroppdatering 2018.48.12.1
torsdag 20. desember 2018, klokken 12:29
Jeg fikk denne oppdateringen i dag tidlig. Pole Position er dessverre bare for AP2.5 biler. Merkelig at et spill som kan spilles på så å si enhver datamaskin fra 80-tallet, ikke kan kjøres på enhver Tesla.
#43
Model S 2013 - 2022 / Sv: Ny oppdatering - finner ikke varmen i ratte?
onsdag 05. desember 2018, klokken 14:53
Alle varmeinnstillingene burde vært på én skjerm. Det er helt idiotisk å ha to faner. Håper virkelig de endrer det.
#44
Model S 2013 - 2022 / Sv: 2017 S75D vs. 2015 SP85D - noen betraktninger
tirsdag 27. november 2018, klokken 15:52
Sitat fra: GeirKj på mandag 26. november 2018, klokken 23:09
Sitat fra: streken på mandag 26. november 2018, klokken 22:13

AP1 er myk og effektiv, og den trekker ikke til høyre når jeg passerer påkjøringsfelt på E6. AP2.5 er dog bedre nå.

Det kan ikke stemme - med mindre min S75D førstegangsregistrert august 2018 har AP2.0. Den styrer mot midten av veien i påkjøringsfelt og passeringslommer som en 16-åring på første øvelselskjøring med blikket i asfalten rett foran støtfangeren.

Du skal ha AP 2.5 i bilen din. Kan det være ulike versjoner av programvaren som styrer ulikt?
#45
Tesla / Sv: Tesla aksjer
torsdag 22. november 2018, klokken 16:01
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA