Du store alpakka!
Nå får jeg produksjonsdata inn hos Otovo også, bare 9 måneder etter at anlegget ble satt i produksjon.
Nå får jeg produksjonsdata inn hos Otovo også, bare 9 måneder etter at anlegget ble satt i produksjon.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: zbk på onsdag 20. desember 2017, klokken 12:29
Jeg ser #¤% meg ikke engang nedlasting av strømforbruk på mine sider lenger. Hvordan presenteres informasjonen på lysenett sine sider?
Sitat fra: P85TMS på torsdag 14. desember 2017, klokken 19:56
Jeg klaget Lyse inn for NVE og vil anbefale andre å gjøre det samme.
Les også denne:
http://ow.ly/aIDz30helw8
SitatHei igjen!
Beklager så mye, men siden jeg ikke jobber med selve måleren kan jeg ikke gjøre annet enn å videresende og vente på svar. Da blir det litt tomrom uten svar.
Tilbakemeldingen jeg har fått er at dette er noe de jobber med, og at det skal være på plass til 15 desember.
Det er den beskjeden jeg har fått til nå, beklager at det har tatt så lang tid.
Mvh Petter
SitatHei,
Takk for henvendelsen.
Jeg har nå fått svar fra avdelingen som jobber med Pluss kunder og gruppen som jobber med måledata jobber for fullt for å få dette på plass. De forventer at det skal være på plass i slutten av desember.
Ha en fin dag
Sitat fra: zbk på mandag 13. november 2017, klokken 14:46
Hos meg venter de nå visstnok bare på en bekreftelse på oppstartsdato, men jeg har ikke fått bekrefta fra Lyse om det faktisk er Otovo som det henger på nå.
Informasjonsflyten er ikke-eksisterende fra alle parter så alt må mases på og etter noen måneder er man litt lei og ikke på ballen hele tida.
Sitatalt er korrekt registrert nå, men Lyse sliter med sine systemer. Jeg snakket med Jarle Stava der i dag, og han lovte å komme tilbake til meg og oppdatere oss på status. Jeg vil tippe at det tar et par uker til.