Jeg fikk sendt epost til Mitsubishi Norge men fikk aldri noe svar fra dem. Men jeg fikk en melding fra verkstedet nå nylig at den skulle inn på planlagt verkstedbesøk.
Jeg har ikke bestilt noe service, så kanskje de fikser det på reklamasjon alikevel? Jeg poengterte jo både på telefon og i epost med at AC pumpa ikke er noe sjekkpunkt på service og at det heller ikke var noen feil på PKK.
Forbrukerkjøpsloven står jo egentlig sterkere enn garanti.
Jeg er fremdeles uten lånebil, så sykkelen uten el-motor har blitt brukt bra til jobb en periode nå
Jeg har ikke bestilt noe service, så kanskje de fikser det på reklamasjon alikevel? Jeg poengterte jo både på telefon og i epost med at AC pumpa ikke er noe sjekkpunkt på service og at det heller ikke var noen feil på PKK.
Forbrukerkjøpsloven står jo egentlig sterkere enn garanti.
Jeg er fremdeles uten lånebil, så sykkelen uten el-motor har blitt brukt bra til jobb en periode nå