Sitat fra: Jarletu på torsdag 08. august 2019, klokken 23:33
Fikk følgende svar av BMW, har ikke fått testet det enda... mulig det virker
Takk for din henvendelse. Vi beklager sen tilbakemelding grunnet stor pågang.
Neden finner du forklaring på hvordan du kan oppdatere onlinetjensterne dine.
1) Naviger til "ConnectedDrive" -menyen på bilens skjermbilde/display.
2) Trykk på "Option" -knappen på iDrive-kontrollen. (manuell knapp)
3) Velg alternativet "Oppdatere BMW tjenester". - Kommer opp en splitscreenmeny.
4) Vent på statusmeldingen "Overfør data ..." for å bytte til "Dataoverføring fullført" (dette kan ta flere minutter), og trykk deretter på "OK"
Forhåpentligvis vil dette hjelpe.
Dersom problemet gjenstår, vennligst kom tilbake til oss slik at vi kan ta dette videre med våres tekniske avdeling.
Ønsker deg en fin dag videre.
Best regards / Med vennlig hilsen
Mirlinda
Jada. Gjort det. Har ingen synlig virkning på problemet.