Det høres jo lovende ut. Jeg endte med å bestille i3s og får regne med litt lavere rekkevidde.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Klykken på lørdag 01. desember 2018, klokken 14:27Det var nok ikke det jeg mente med seiling. Det var muligheten til å stille graden av regenerering når du slipper pedalen. Syns bare det er mer behagelig. Å sette i N, er bare stress. Fikk uansett svar. Kul bil, syns jeg.
Dra girspaken i N, så seiler du. Men det er strengt tatt waste of time. Bruk ACC eller pedalen. Det er null stress etter at man har kjørt et par ganger.
Sparer minimalt med energi på seiling, også.
Sitat fra: TM på lørdag 01. desember 2018, klokken 14:13OK, takk for svar. Ikke noen dealbreaker, da. På e-golfen regeneretre jeg alltid til å begynne med, men endte etterhvert til helst å seile. Det blir nok en uansett en bil for familemedlemmer, som i dag brenner av fossilt brensel og bompenger for min regning
Det er ingen endring når det gjelder seiling. Hadde vært OK å ha mulugheten, men det er en vanesak og ikke noe jeg savner.
Sitat fra: TM på søndag 23. september 2018, klokken 16:31Ja, enig. Blir noen spennende uker fremoverSitat fra: Ove på søndag 23. september 2018, klokken 16:21e-tron Limited er vel et bra alternativ til Edition One.
Har rykket fremca. 30 plasser siden lansering, så hvis halvparten forran meg takker nei til edition one, så er det muligheter for tidlig leveranse. Skjønt skeptisk til fargen, prisen og spec`, så vi får se om det kan friste nok i forhold til å spec`e den opp selv.