Sitat fra: daktari på fredag 15. november 2019, klokken 11:58
T/r uten å lade, altså ca 40 mil? Hvilken rute kjører du da?
Rv4 (pga alt veiarbeidet).
Ca 34-35 mil T/R
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: daktari på fredag 15. november 2019, klokken 11:58
T/r uten å lade, altså ca 40 mil? Hvilken rute kjører du da?
Sitat fra: Tin på torsdag 14. november 2019, klokken 21:24
Drar du sjelden på langtur, holder fartsgrensen i 100-110 sone og ikke trenger mye plass, så blir du helt sikkert fornøyd med iPace . Vi kjørte Oslo - skeikampen i lett snøvær i helgen. Dro med 87% på tanken. 22 mil ish. Måtte lade for å komme frem..
Sitat fra: TB på fredag 04. oktober 2019, klokken 19:29
Godt det løste seg. Godt du skriver på nett, slik at andre kan finne tips og triks.
Et spørsmål - hvor stor ble regningen fra verkstedet?
Måtte du betale for alt de gjorde, eller fikk du mye rabatter på feilsøkningen, da det ble feilsøkt på feil sted?
Sitat fra: LittleHammer på onsdag 19. juni 2019, klokken 20:36
Har fått gul bil m/utropstegn og rødt batterisymbol.
Bilen går som normalt, men tar ikke AC-lading.
Frykter at konverteren gir feilmelding. I følge merkeverkstedet vil dette koste rundt 40k å fikse. Har skjønt det sånn at denne delen skal være forholdsvis grei å skifte ut med litt erfaring, og at det til og med kan hende man slipper unna med å lodde noen komponenter på selve kretskortet.
Noen med erfaring?