Sitat fra: Øystein K på mandag 26. februar 2018, klokken 13:16Sitat fra: Beckern på mandag 26. februar 2018, klokken 11:32Sitat fra: Øystein K på mandag 26. februar 2018, klokken 09:17
Eller folk rett og slett er litt «dårlige» tapere og ikke klarer å innse hvor dårlig jobb Nissan har gjort rundt effektiviteten på denne bilen.
Kan være den står på 17 tommer. Kan være noen skulle klart å kjøre den mer effektivt. Men hva vet vi om hvilken dimensjon de handle bilene står på? Og bilene her er blitt kjørt likt, så det er nok fint eiere av de andre bilene også som skulle klart å kjøre dem mer effektivt.
Og dere omtaler Ioniq som en mye mindre bil. Den er da aldeles ikke mye mindre. Den er litt mindre ja, men stiller i samme klasse.
Slik det fremstår her vil jeg si at Ioniq er det beste kjøpet. Den er forholdsvis rinelig. Den er absolutt mest effektiv og er godt utstyrt.
Nye Leaf er helt topp den, men den er i mine øyne ikke så ny. Det er aldeles lett å se at de har brukt den gamle som utgangspunkt. Hjulbuene er prikk like. Og en mengde andre ting og.
Jeg har større håp for 60 kWh utgaven. Men da har det jo også kommet eb Ioniq med lengre rekkevidde også.
Blir spennende å se