Hei,
Fikk nettopp en telefon fra Tesla, hvor de estimerer en utbedringskostnad på ca 70.000,-
Symptomet på feilen er at bilen(2014 P85+) mener "both pedals pressed at the same time", uansett situasjon og feilen er korrodert ledningsnett etter vannlekkasje. Bilen har ikke vannlekkasje nå, den er tørr.
Bilen hadde en vannlekkasje fra panotaket i Juni 2017, hvor Tesla byttet pakning på panotaket. De skulle også bytte setet på bilen(det ble aldri gjort). Jeg har alle dokumentene osv fra Service, dette ble gjort i garantiperioden.
Har jeg noe case her, ettersom deres reperasjonsjobb med vannlekkasjen i 2017 nå har utviklet seg til korrodert ledningsnett?
Takk:)
Fikk nettopp en telefon fra Tesla, hvor de estimerer en utbedringskostnad på ca 70.000,-
Symptomet på feilen er at bilen(2014 P85+) mener "both pedals pressed at the same time", uansett situasjon og feilen er korrodert ledningsnett etter vannlekkasje. Bilen har ikke vannlekkasje nå, den er tørr.
Bilen hadde en vannlekkasje fra panotaket i Juni 2017, hvor Tesla byttet pakning på panotaket. De skulle også bytte setet på bilen(det ble aldri gjort). Jeg har alle dokumentene osv fra Service, dette ble gjort i garantiperioden.
Har jeg noe case her, ettersom deres reperasjonsjobb med vannlekkasjen i 2017 nå har utviklet seg til korrodert ledningsnett?
Takk:)